2017-10-06 15:18

„Detalitos“ patirtis: automatizavusi procesus padidino darbuotojų našumą 30%

Gintarė Mockevičienė, „Detalitos“ komercijos direktorė: „Technologijos mums padėjo plėstis, dabar didžioji dalis prekių eksportuojamos, pardavimų dalis Lietuvoje šiuo metu siekia apie 30–35%.“ Bendrovės nuotr.
Gintarė Mockevičienė, „Detalitos“ komercijos direktorė: „Technologijos mums padėjo plėstis, dabar didžioji dalis prekių eksportuojamos, pardavimų dalis Lietuvoje šiuo metu siekia apie 30–35%.“ Bendrovės nuotr.
Ekonomistai tarsi maldą kartoja, kad vienas didžiausių šalies ūkio stabdžių yra prastas našumas. Įmonių patirtis rodo, kad šią problemą gali išspręsti technologijos. Štai prekybos automobilių detalėmis UAB „Detalita“ automatizavusi procesus padidino darbuotojų našumą 30%.

Automobilių detalių didmeninės ir mažmeninės prekybos įmonėje 2014 m. viduryje įdiegta verslo verslui (B2B) užsakymų ir pardavimų valdymo sistema. Ją kūrė bendrovė „NFQ Technologies“.

Gintarė Mockevičienė, „Detalitos“ komercijos direktorė, sako, kad minima sistema (tiksliau – kelios į vientisą IT ūkį sujungtos verslo sistemos) praplėtė ir pagreitino daugiau nei 2 mln. prekių paiešką, suteikė galimybę klientams ieškoti prekių pagal europinius ir tarptautinius detalių kodus, prekių kategorijas, prekės ženklus, automobilio markę ir modelį, detalės gamintoją. Anksčiau įmonė naudojo ir klientams galėjo pasiūlyti tik savo sukurtą įrankį – itin paprastą duomenų bazę interneto parduotuvėje, į kurią visas įmonės siūlomas prekes pagal konkrečius gamintojų kodus suvesdavo pačios „Detalitos“ darbuotojai.

52795
130817
52791