Jurgita Nacevičienė: inovacijos tėra skambus žodis, kol nevirsta pokyčiu klientui
Pasak J. Nacevičienės, užsikrėsti inovacijų virusu šiais laikais yra normalu bet kuriam verslui, tačiau labai svarbu apsibrėžti, ką laikome inovacijomis, ir kodėl jos reikalingos konkrečiai bendrovei.
„Labai svarbu susitarti, ką žodis „inovacijos“ reiškia kiekvienam verslui: kokią įtaką daro kasdienei jo veiklai, kaip prisideda sprendžiant klientams kylančias problemas ar iššūkius. „Ecoservice“ vidinių diskusijų metu, įsivardiję vertybes, kuriomis vadovaujamės, pasirinkome ne žodį „inovacijos“, o „išmanumas“. Mes nesistengiame nieko kurti nuo nulio, bet ieškome sprendimų, kurie puikiai veikia kitose rinkose ar industrijose, tačiau mūsų srities dar nepasiekė. Išmaniai juos taikydami, kuriame pokyčius savo veikloje ir pridėtinę vertę klientams“, – teigia J. Nacevičienė.
Kodėl inicijuojami pokyčiai negali prieštarauti įmonės misijai ir strateginėms kryptims? Kaip atrodo tobulėjimą užtikrinantis inovacijų diegimo procesas? Kur ieškoti inovatyvių idėjų, ir kas padeda išlaikyti organišką pokyčių alkį? Klausykite „Verslo tribūnoje“.