CEO Požiūris CEO Požiūris CEO Požiūris CEO Požiūris CEO Požiūris

VERSLO TRIBŪNA

RĖMIMAS
2024-04-04 10:00

Jurgita Nacevičienė: inovacijos tėra skambus žodis, kol nevirsta pokyčiu klientui

Jurgita Nacevičienė, aplinkotvarkos bendrovės „Ecoservice“ vadovė  ir moderatorius Ugnius Savickas.
Jurgita Nacevičienė, aplinkotvarkos bendrovės „Ecoservice“ vadovė ir moderatorius Ugnius Savickas.
Šių dienų verslo realybėje bendrovės jaučia kasdienį spaudimą diegti inovacijas, o inovacijų sąvoka sąmonėje dažnai piešia technologinių proveržių, virsmo ir lūžio taško momentą. Visgi realybėje inovacijos dažniau yra taikomos negu kuriamos. Kada ir dėl kokių priežasčių įmonei verta diegti inovacijas, kokį realų pokytį veiklai bei klientams jos atneša, pasakoja Jurgita Nacevičienė, aplinkotvarkos bendrovės „Ecoservice“ vadovė.

Pasak J. Nacevičienės, užsikrėsti inovacijų virusu šiais laikais yra normalu bet kuriam verslui, tačiau labai svarbu apsibrėžti, ką laikome inovacijomis, ir kodėl jos reikalingos konkrečiai bendrovei.

„Labai svarbu susitarti, ką žodis „inovacijos“ reiškia kiekvienam verslui: kokią įtaką daro kasdienei jo veiklai, kaip prisideda sprendžiant klientams kylančias problemas ar iššūkius. „Ecoservice“ vidinių diskusijų metu, įsivardiję vertybes, kuriomis vadovaujamės, pasirinkome ne žodį „inovacijos“, o „išmanumas“. Mes nesistengiame nieko kurti nuo nulio, bet ieškome sprendimų, kurie puikiai veikia kitose rinkose ar industrijose, tačiau mūsų srities dar nepasiekė. Išmaniai juos taikydami, kuriame pokyčius savo veikloje ir  pridėtinę vertę klientams“, – teigia J. Nacevičienė.

Kodėl inicijuojami pokyčiai negali prieštarauti įmonės misijai ir strateginėms kryptims? Kaip atrodo tobulėjimą užtikrinantis inovacijų diegimo procesas? Kur ieškoti inovatyvių idėjų, ir kas padeda išlaikyti organišką pokyčių alkį? Klausykite „Verslo tribūnoje“.

52795
130817
52791