Sutrikusios „Swedbank“ elektroninės paslaugos atstatytos

Atnaujinta informacija apie atstatytas paslaugas.
„Banko paslaugos veikia kaip įprastai. Toliau stebime banko sistemų stabilumą“, – nurodė „Swedbank“ atstovas Gytis Verčinskas.
Apie tai, kad banko klientams nepavyksta prisijungti prie interneto banko, atsiskaityti, jis BNS patvirtino apie 18 val.
„Šuo metu pastebimi banko sistemų sutrikimai, kurie gali turėti įtakos banko paslaugų teikimui klientams“, – tuo metu nurodė G. Verčinskas.
„Su nesklandumais klientai gali susidurti jungdamiesi prie skaitmeninių banko kanalų, atsiskaitydami kortelėmis“, – pridūrė jis.
Banko klientai piktinosi, kad apie sutrikimą pranešta per vėlai – po valandos, o ne iškart įvykus sutrikimui.
„Šiaip tai jau beveik valandą, galima buvo pranešti anksčiau. Štai tam reikia rezervinės kortelės“, – rašė vienas banko klientas, o kitas priekaištavo, kad apie sutrikimą nepaskelbta aplikacijoje.
„Luminor“ banko atstovė Birutė Eimontaitė BNS sakė, kad banko veikla nesutrikusi.
Pasak B. Eimontaitės, jokio banko kortele negalima atsiskaityti, jeigu kasoje aparatas, priimantis korteles, vadinamasis kortelių skaitytuvas, priklauso „Swedbank“.
SEB banko komunikacijos vadovė Ieva Kulvinskaitė BNS pranešė, kad banko sistemos veikia kaip įprastai.