Įžvalgos Vadovų tyla: komfortas, kuris kainuoja per brangiai Vis daugiau vadovų šiandien girdi, jog turi nevengti viešumo ir būti matomais socialiniuose tinkluose, tačiau daugelis jų vis dar renkasi tylą. Ir tai visiškai suprantama – juk Baby Boomers, X ar dalis Millenials kartos vadovų neišaugo su išmaniuoju rankose, dalinantis savo kasdienybės akimirkomis ar nuomonėmis apie aktualijas. Jie nori likti nuošalyje ir koncentruotis į tai, ką daro geriausiai – kurti sėkmingas organizacijas, stiprinti komandas ir generuoti rezultatus. 2
Įžvalgos I. Abromavičienė. Kada vadovams buvimas viešumoje taps savaime suprantamu dalyku? Vadovų komunikacija ir asmeninio prekės ženklo (angl. personal branding) tema tampa vis populiaresnė, plačiau aptarinėjama ir analizuojama. Visi vadovai sutinka, kad tai svarbu ir reikalinga, tačiau kai to reikia imtis patiems – nusprendžia sustoti. Ir tai įvyksta dėl 4 pagrindinių priežasčių: nenoro pakenkti savo organizacijos įvaizdžiui, baimės susigadinti asmeninį įvaizdį, laiko trūkumo ir kritikos baimės.