2025-06-15 10:30

I. Abromavičienė. Vadovų tyla: komfortas, kuris kainuoja per brangiai

Ieva Abromavičienė, MEDIA GO įkūrėja ir vadovė, komunikacijos ekspertė. Įmonės nuotr.
Ieva Abromavičienė, MEDIA GO įkūrėja ir vadovė, komunikacijos ekspertė. Įmonės nuotr.
Vis daugiau vadovų šiandien girdi, jog turi nevengti viešumo ir būti matomais socialiniuose tinkluose, tačiau daugelis jų vis dar renkasi tylą. Ir tai visiškai suprantama – juk Baby Boomers, X ar dalis Millenials kartos vadovų neišaugo su išmaniuoju rankose, dalinantis savo kasdienybės akimirkomis ar nuomonėmis apie aktualijas. Jie nori likti nuošalyje ir koncentruotis į tai, ką daro geriausiai – kurti sėkmingas organizacijas, stiprinti komandas ir generuoti rezultatus.

Tačiau štai, kur paradoksas: šiandien vadovo tyla nebėra vertinama kaip kuklumas ar diskretiškumas – ji rodo vadovo abejingumą ir gal net aplaidumą.

Tylėjimo kaina – prarastos galimybės

Registruokitės ir skaitykite šį straipsnį nemokamai

KURTI PASKYRĄ
Jau turite paskyrą?PRISIJUNGTI

Nemokama registracija suteikia galimybę:

  • skaityti registruotiems klientams skirtus straipsnius
  • komentuoti
  • gauti el. paštu esminių naujienų santrauką

Jokių kortelės duomenų palikti nereikia.

52795
130817
52791