„Aston Martin“ dirbantis lietuvis: apie prestižinį darbą ir kas labiausiai žavi automobilių pirkėjus

Reklama publikuota: 2022-06-15
svg svg

Kasdieniai automobilių vartotojai transporto priemonių dizainą vertina labai paprastais kriterijais: arba gražus, arba ne. Kartais jis gali būti nei šioks, nei toks. Tiesiog pilkas, nepastebimas, sraute pranykstantis, tačiau iš taško A į tašką B vežantis daiktas. Tačiau vienoje iš garsiausių pasaulio automobilių gamintojų kompanijoje „Aston Martin“ 3D modeliuotoju dirbantis Lukas Dovidaitis turi retą galimybę matyti kaip gimsta tai, ką pirkėjai mato tik automobilių salonuose.

Didžiojoje Britanijoje gyvenantis lietuvis pasakoja menais ir automobiliais pradėjęs domėtis dar vaikystėje: „Tai – vienas iš tokių dalykų, kai pirmą kartą savo gyvenime pamatai automobilį ir jis visada išlieka tavo atmintyje. Mėgdavau piešti ir savo laisvalaikį praleisdavau būtent piešdamas.“

Lukas pamena, kai visai atsitiktinai junginėdamas televizijos kanalus išvydo laidą, kurioje buvo pristatoma „automobilių dizainerio“ profesija. „Tuo metu, pirmą kartą gyvenime išgirdau apie šią specialybę“, – neslepia „Aston Martin“ dirbantis lietuvis.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Galimybės studijuoti automobilių dizainą Lukas ėmė žvalgytis į užsienio universitetus. Todėl nenuostabu, kad pasirinko vieną seniausių automobilių Mekų pasaulyje – Didžiąją Britaniją. Vėliau sekė darbas mažoje konsultacijos įmonėje, kurią samdydavo transporto priemonių gamintojai, kuriems reikėdavo pagalbos prie kuriamų dizainų. Visai netrukus į ją kreipėsi ir automobilių gamintojų gigantas „Aston Martin“.

„Po pusės metų baigėme darbus, o aš „Aston Martin“ darbuotojų paklausiau, ar galėčiau pasilikti dirbti ir toliau įmonėje. Kadangi mano darbą vertino labai gerai, pasiūlė darbą. O aš taip iš mažos konsultacijų įmonės atsiradau vienoje didžiausių šalyje“, – apie pirmuosius savo karjeros žingsnius pasakoja lietuvis.

„DBX707“ – ne tik patrauklus

Lukas neslepia, kad tapti automobilių dizaineriu – konkurencija itin didelė. Todėl nusprendė išbandyti 3D automobilių modeliuotojo darbą – tarpininko tarp dizainerio ir inžinieriaus: „Norinčių tapti dizaineriais yra labai daug, o įmonių yra tik keletas. Pasirinkau modeliuotoju darbą, nes konkurencija yra šiek tiek mažesnė, bet prie automobilio dizaino prisidedi ne mažiau. Dizaineris nupiešia savo idėją, pateikia man, aš ją sumodeliuoju ir pateikiu inžinieriams.“

Automobilių gamintojai į dizainą investuoja milijardus eurų, dolerių ir kitų valiutų, kad jų produktai įtiktų kaip įmanoma platesnėms masėms. Geriausiai čia sekasi ilgą istoriją turinčioms kompanijoms tokioms kaip „Aston Martin“. Šiuo metu kompanija taip pat pristato ir naująjį visureigį „DBX707“ – unikaliai stulbinančių eksploatacinių savybių ir nepakartojamo stiliaus bei prabangos derinį.

3D modeliuotojas įsitikinęs, kad šiais laikais, kai pramonė nužengė taip toli, kai automobiliai patobulėjo tiek, kad blogų jau nebeliko, tik geri ir dar geresni, natūralu, kad žmonės įprato transporto priemones rinktis akimis ir emocija: „Tik labai didelė mažuma automobilį renkasi pagal praktines funkcijas. O naujasis „DBX707” modelis yra ne tik patrauklus, bet ir itin praktiškas.“

Kuo ypatingas „DBX707“? „Šis modelis yra sportiškiausias SUV. Tam tikras formas būtent tai ir įkvėpė. Didesnės grotelės, masyvus galinis aptakas bei papildomai užsakomi 23 colių ratai. Taip pat sukurti nauji slenksčiai, itin išraiškingas gali buferis leido šiam modeliui sukurti itin raumeningą ir atletišką siluetą. Nepaisant, kad „DBX707“ spinduliuoja elegancija, bet kurios neįsivaizduotume „Aston Martin“, - apie naująjį modelį pasakoja L. Dovidaitis.

Akį traukia ryškūs automobiliai

O kokie automobiliai patinka pačiam Lukui? „Labiausiai dėmesį patraukia oranžinės ir geltonos spalvos automobiliai. Gal kiek keistai skamba, bet man patinka ryškūs modeliai“, – sako Didžiojoje Britanijoje dirbantis lietuvis.

3D modeliuotojas sako, kad automobilių eskizų piešimas dabar teliko tik kaip laisvalaikio praleidimas: „Kartais pagalvoju, kad ateityje galbūt duočiau dar vieną šansą pabandyti tapti dizaineriu. Tik galbūt ne automobilių? Mane itin domina kino industrija. Norėčiau pabandyti kurti fantastines transporto priemones – kas man labiau yra prie širdies. Bet viską pamatysime ateityje.“

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Rašyti komentarą 0
„Aston Martin“ žymi naują galios erą ir Gudvudo greičio festivalyje pristato galingiausius savo kūrinius Verslo tribūna 1

• Garsiosiose Gudvudo „hill climb“ lenktynėse „Aston Martin“ pristatys ribotos ir galutinės serijos „V12...

Aston Martin paskelbė ambicingą tvarumo strategiją ir tikslą pasiekti nulines emisijas versle Verslo tribūna

„Aston Martin“ nuspaudė akseleratoriaus pedalą kelionėje link itin prabangaus automobilizmo verslo tvarumo...

„V12 Vantage“ – paskutinė tokia simfonija „Aston Martin“ istorijoje Verslo tribūna

Daugiau nei 15 metų „V12 Vantage“ modelis simbolizavo pamatinį „Aston Martin“ principą – besąlygišką aistrą...

„Aston Martin“ atskleidė, kaip atrodys jų F1 bolidas 2022 metų sezone Verslo tribūna 1

Likus mėnesiui iki pirmųjų „Formulės 1“ lenktynių „Aston Martin“ savo būstinėje Didžiojoje Britanijoje...

„Aston Martin DBX707“ – galingiausias prabangus SUV Verslo tribūna 2

Greičiausias. Galingiausias. Ir itin dinamiškas. Į tokius epitetus pretenduoja naujasis „Aston Martin...

„Aston Martin Bulldog“ – radikaliai užkonservuotas greičio rekordas Verslo tribūna

1976 metais pradėtas vystyti „Aston Martin Bulldog“ prototipas buvo unikalus tiek savo formomis, tiek...

„Aston Martin V12 Vanquish“ – kai vidinis grožis svarbiausia Verslo tribūna 1

2001 metai. „Apple“ pristato pirmąjį „iPod“, internete pasirodo Vikipedija, „Skamp“ laimi tryliktą vietą...

„Vantage“ – sėlinantis plėšrūnas „Aston Martin“ pavidale Verslo tribūna

„Vantage“ vardas „Aston Martin“ gamoje jau daugiau nei 7 dešimtmečius reiškia grynakraujus sportinius...

„Aston Martin“ šlovės valanda naujausioje Bondiados dalyje Verslo tribūna

Garsiausias automobilis pasaulyje. Taip po 1964 metų debiuto Džeimso Bondo filme „Auksapirštis“ buvo...

„Aston Martin DBX“: prabanga nuo švaraus lapo Verslo tribūna

Kiekvienas „Aston Martin“ modelis išsiskiria savo elegantišku ir tuo pačiu drąsiu dizainu bei prabangiu...

„Aston Martin Valhalla“ – F1 technologijos persikelia į gatves Verslo tribūna 4

2021 metai „Aston Martin“ istorijoje ką tik tapo dar ryškesni. Kompanija pradėjo atsinaujinti, grįžo į F1...

„Aston Martin by Q“ – itin asmeniškos unikalumo paieškos Verslo tribūna

Q raidė „Aston Martin“ pasaulyje reiškia auksinį individualizuotų automobilių standartą. Čia drąsūs klientai...

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku