2015-06-12 00:01

Lietuviškos reklamos agentūros sužibėjo „Golden Hammer“

Iš 16-ojo Latvijoje rengiamo tarptautinio reklamos festivalio „Golden Hammer“ lietuviai grįžo ne tuščiomis.

Reklamos agentūra „Milk“ šiemetiniame „Golden Hammer“ laimėjo kūrybingiausios agentūros vardą.

Šį titulą gauna agentūra, surinkusi daugiausiai taškų tradicinėse kategorijose (tarp spaudos, TV, lauko reklamos, radijo darbų).

Taip pat „Milk“ buvo apdovanota auksiniu „plaktuku“ už finansiniam spartuoliui „TransferGo“ kurtą spaudos darbą „London“, sidabriniu – už tos pačios kampanijos kitą spaudos maketą „Pamplona“.

Sidabrinį „plaktuką“ „Milk“ parsivežė ir už „Gelomyrtol“ kurtą vaizdo klipą „Esmeralda“.

„Smagu, jog mes sulaukėme įvertinimo, nors dalyvavome po ilgos pertraukos. Dar džiugiau, jog lietuviai sužibėjo tarp visų Baltijos valstybių, ant scenos lipome dažniau nei  latviai ar estai“, – šypsosi Rimantas Stanevičius, reklamos agentūros „Milk“ kūrybos vadovas.

Laimėjimų kraitelė

Dosnus šiemetinis festivalis buvo ir reklamos agentūrai  „Adell Taivas Ogilvy“. Ji visus apdovanojimus susirinko už Vilniaus knygų mugei darytą kampaniją: gavo auksinį ir sidabrinius „plaktukus“ už „Knygų mugės“ spaudos darbus, taip pat auksą už „Knygų mugės“ kampaniją ir „Grand Prix“ toje pačioje kategorijoje.

Dominykas Žilėnas, „Adell Taivas Ogilvy“ kūrybos vadovas teigia, kad  paprastai į „Golden Hammer“ darbus siunčia kasmet.

„Konkursas svarbus regionui. Tai būdas pasitikrinti, ar darbai turi potencialo laimėti didesniuose festivaliuose, kaip „Golden Drum“ arba „Cannes Lions“, – kalba p. Žilėnas.

Dabar apdovanotuosius spaudos darbus agentūra yra nusiuntusi ir į Kanus. „Mėgstu spaudos reklamą kaip kategoriją, nes tai yra koncentruota idėja“, – viliasi sėkmės ir Kanuose p. Žilėnas.

Auksinį plaktuką į Lietuvą parsivežė ir reklamos agentūra „McCann Vilnius“ už dizainą kurtą „Alaus bibliotekai“.

„Not Perfect | Y&R“ taip pat gavo 2 sidabrinius „plaktukus“ dizaino kategorijoje už „Švyturiui“ kurtą „Memel Brau“ ir Vilniaus komedijų festivaliui darytus darbus.

Šiemet mažiau

Iš viso šiemetiniame festivalyje varžėsi stipriausi darbai iš 22 Europos ir Centrinės Azijos valstybių.

Daina Abolina, „Golden Hammer“ projektų vadovė, teigia, jog šiemetiniame festivalyje dalyvių buvo mažiau.

„Tačiau tai bendra tendencija daugelyje festivalių, o pagrindinė to priežastis mažiau teiktų paraiškų iš Rusijos, Ukrainos. Šios šalys tradiciškai būdavo labai aktyvios“, – kalba p. Abolina.

Tad šiemet, skirtingai nei per pastaruosius metus, kai pagrindinius titulus išsiveždavo Rusijos reklamos kūrėjai, šiemet daugiausiai apdovanojimų susirinko Rumunijos „Geometry Global Bucharest“, o „Geometry Global“ tapo Metų reklamos agentūrų tinklu.

   
52795
130817
52791