Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
2014-09-22 03:01

Kaip pavadinti, bet nepagadinti

Viktorija Orkinė, prekių ženklo V2O juvelyrinių dirbinių kūrėja: „Jei pavadinimą rinkčiausi dabar, pirmenybę teikčiau ne trumpiniui, o skambiam žodžiui.“
Viktorija Orkinė, prekių ženklo V2O juvelyrinių dirbinių kūrėja: „Jei pavadinimą rinkčiausi dabar, pirmenybę teikčiau ne trumpiniui, o skambiam žodžiui.“
Smulkieji verslininkai kurdami verslą koncentruojasi į, jų manymu, esminius dalykus, o įmonės pavadinimui neteikia daug dėmesio. Verslininkų patirtis rodo, kad taip elgtis nereikėtų, nes taikliai pavadinę įmonę iškart išvengsite painiavos ir nereikalingų išlaidų ateityje.

Kartais įmonių steigėjai, tik ilgokai padirbėję, suvokia, kad pasirinktas pavadinimas kiša koją. Vieni klientai suklysta rašydami, kiti negali tiksliai ištarti, treti tiesiog neatsimena. Vis dėlto pasiryžti ir pakeisti pavadinimą ne taip jau paprasta. Pirmiausia tai reiškia papildomas sąnaudas, o ir klientus tarsi iš naujo teks prisivilioti.

Neatpažįsta sąsajų

Pasirinktas pavadinimas verslininkams dažniausiai kelia tam tikrų asociacijų. Tačiau tai nereiškia, kad jas matysi ir potencialūs klientai. Viktorija Orkinė, kurianti prekių ženklo V2O juvelyrinius dirbinius, sutinka, kad, tik paaiškinus pavadinimo sąsajas su vandens formule, žmonės jas atpažįsta.

52795
130817
52791