Kaip pavadinti, bet nepagadinti
Kartais įmonių steigėjai, tik ilgokai padirbėję, suvokia, kad pasirinktas pavadinimas kiša koją. Vieni klientai suklysta rašydami, kiti negali tiksliai ištarti, treti tiesiog neatsimena. Vis dėlto pasiryžti ir pakeisti pavadinimą ne taip jau paprasta. Pirmiausia tai reiškia papildomas sąnaudas, o ir klientus tarsi iš naujo teks prisivilioti.
Neatpažįsta sąsajų
Pasirinktas pavadinimas verslininkams dažniausiai kelia tam tikrų asociacijų. Tačiau tai nereiškia, kad jas matysi ir potencialūs klientai. Viktorija Orkinė, kurianti prekių ženklo V2O juvelyrinius dirbinius, sutinka, kad, tik paaiškinus pavadinimo sąsajas su vandens formule, žmonės jas atpažįsta.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai