Kazachus marijampoliečiai skraidina į Milaną

Publikuota: 2014-04-21
Atnaujinta 2015-06-01 13:24
Algimantas Vasiliauskas, Marijampolės turizmo įmonės UAB „Jotva“ direktorius ir savininkas.
Algimantas Vasiliauskas, Marijampolės turizmo įmonės UAB „Jotva“ direktorius ir savininkas. Nuotrauka: Juditos Grigelytės („Verslo žinios“)
„Verslo žinios“

Marijampolės kelionių agentūra UAB „Jotva“ šiemet padidino pardavimus, nes rado priešnuodį prieš augančius kelionių ir bilietų pardavimus internetu – konsultuoja keliaujančius savarankiškai.

„Mūsų ramstis – nuolatiniai klientai. Nesvarbu, koks žmogus išradingas ir suvalkietiškai taupus, tačiau jam reikia vadybininko konsultacijos. Perskaitę internete rastą informaciją, žmonės ateina pasitarti“, – kaip keičiasi rinka, aiškina Algimantas Vasiliauskas, „Jotvos“ savininkas.Rinka pasikeitė. Marijampoliečiai skrydžius dabar užsisako internetu, užsienyje perka palyginti brangias keliones į tolimus kraštus, iš kurių lietuvių agentūros anksčiau gana daug uždirbdavo. Todėl tenka ieškoti papildomų pajamų. Tačiau įmonė savame mieste – jau 23 metai ir per tą laiką įgijo gana daug ištikimų klientų. Įmonėje dirba 6 žmonės. Pirmus šių metų mėnesius „Jotvos“ pajamos auga iki 15%. Tikslios apyvartos savininkas neatskleidžia.

Pajamos iš konsultacijų

Jau ne pirmus metus matoma tendencija, teikianti pajamų, – žmonės internetu iš pigių skrydžių bendrovių nusiperka bilietus ir ateina į „Jotvą“, kad jiems užsakytų viešbutį, išnuomotų automobilį, sudarytų kelionės maršrutą, kartais – didesnėms grupėms, rastų lietuviškai kalbantį gidą.„Mes formaliai neorganizuojame kelionės, tačiau sudėliojame visą jos maršrutą. Pavyzdžiui, rekomenduojame muziejus ir objektus“, – apie savo nišą pasakoja p. Vasiliauskas.Tokias paslaugas parduoti galima tik seniems klientams, kurie pasitiki įmone. Atsitiktiniai žmonės iš gatvės konsultuotis ateina retai.„Mums ši niša patraukli, nors uždarbis, skaičiuojant pagal įdėtą darbą, mažesnis nei parduodant standartinius kelionių paketus“, – aiškina p. Vasiliauskas.

Milanas – kirgizams

Suvalkiečiai mėgina daugiau uždirbti ir iš automobilių pirkėjų, kurie atvažiuoja iš Azijos, – tadžikų, kazachų, kirgizų. Žmonių iš šių šalių mažiau nei prieš kelerius metus, tačiau liko didieji pirkėjai, kurie mašinas perka dešimtimis ir į tėvynę veža vagonais. Šios kategorijos žmonės turi pakankamai pinigų pramogoms. „Klientus iš Azijos prisiviliojame tuo, kad jiems padedame gauti vizas. Tada jie iš mūsų perka lėktuvų bilietus, nakvynę ir paslaugas Lietuvoje. Kadangi mašinas jie įsigyja greitai, turi kelias dienas iki atgalinio skrydžio, jiems parduodame savaitgalio keliones į Romą, Milaną, Paryžių, Stokholmą“, – pasakoja p. Vasiliauskas.Azijos gyventojai, gavę Lietuvos vizą, gali keliauti po visą Šengeno erdvę.„Anksčiau tokias savaitgalio keliones rengti bijojome, nes kazachai ir kirgizai galėjo pabėgti į Vakarų Europą. Dabar jie keliauja kaip kiti turtingi žmonės. Mes net automobilių turguje iškabinome reklamas, kad pritrauktume daugiau klientų“, – pasakoja p. Vasiliauskas.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Saugi niša

„Jotva“ rado savo nišą, kuri yra nedidelė, bet saugi. Turtingų kazachų ir tadžikų nebus tiek, kad dėl jų kovotų didieji kelionių operatoriai. Be to, šiems tolimų šalių gyventojams Europa dar įdomi. Rusams ar baltarusiams įsiūlyti tokių produktų kaip savaitgalio kelionės į Paryžių ar Milaną būtų sudėtinga“, – svarsto Kęstutis Ambrozaitis, UAB „Lithuanian Tours“ direktorius.Verslininkas marijampoliečių verslą vertina kaip tokį, kurio gali užtekti tik vienam organizatoriui. Kelionių po Baltijos šalis paketai galėtų būti įdomūs kinams ir kitų Azijos šalių gyventojams. Tai taip pat gali būti niša, kurioje įmanoma įsitvirtinti palyginti mažai įmonei.„Reikia tik gerų kontaktų su patikimomis vietos agentūromis, nesvarbu, ar tai Argentina, ar Pietų Afrikos Respublika, ir galima dirbti“, – paprastai aiškina p. Ambrozaitis ir pabrėžia, kad keliautojams iš tolimų valstybių įdomūs turai per visas Baltijos šalis.Straipsnis publikuotas dienraštyje „Verslo žinios“.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Vyriausybė neskubės NPD sulyginti su MMA, nes tai kainuotų šimtus milijonų Premium 2

Europos Sąjunga tikisi kitąmet susitarti dėl bendrų visoms šalims minimalaus mėnesio atlyginimo (MMA)...

Verslo aplinka
2021.11.30

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku