„Officeday“: pardavimus augino plėsdama tinklą ir taikydamasi prie taupančiųjų

Tomas Mačernis, įmonės generalinis direktorius sako, kad per krizę efektyviau dirbti išmokusios įmonės ir toliau taupo biuro prekėms skirtas lėšas, tad auginti pardavimus pavyksta tik plečiant prekių asortimentą. Biuro prekes tiekianti įmonė pradėjo siūlyti kavą, kavos aparatus, švaros priemones, biuro techniką, kompiuterijos prekes bei logistikos paslaugas.
„Mūsų koncepcija – visos biure naudojamos prekės turėtų būti gaunamos iš vienų rankų. Taip įmonėms pavyktų susiaurinti tiekėjų ratą, o mums – išnaudoti masto ekonomiją, pasiūlyti geresnes kainas“, – sako p. Mačernis.
Kitas „Officeday“ pranašumas, pasak vadovo, jog prekybos tinklas veikia visose Baltijos šalyse. Tai yra patrauklu atstovybes čia turinčioms įmonėms.
„Officeday“ grupės pardavimai Baltijos šalyse 2013 m. augo 4,6% – nuo 72,5 iki 76 mln. litų. Bendrovė planuoja toliau plėsti veiklos geografiją. Pernai įmonė pasirašė partnerystės sutartį su vienu didžiausių biuro prekių tiekėju Europoje „Lyreco“.
„Šiuo metu turime daugiau nei 20 bendrų klientų, tarptautinių įmonių, kurias „Officeday“ aptarnauja Baltijos šalyse, o „Lyreco“ visame pasaulyje“, – dėsto vadovas.