Uostas derasi dėl keleivinės keltų linijos į Kopenhagą ir Malmę

Pasak Artūro Drungilo, VĮ „Klaipėdos jūrų uosto direkcija“ rinkodaros ir administracijos direktoriaus, su partneriais iš Danijos ir Švedijos deramasi dėl naujos keleivinio kelto linijos į Klaipėdą.
„Pokalbių buvo daug, bet dabar jau galime pasiūlyti naujas krantines, prie kurių švartuotųsi laivai“, – apie baigiamą įrengti „Klaipėdos keleivių ir krovinių terminalą“ kalbėjo p. Drungilas.
Šiuo metu į Kopenhagą ir Malmę keleivinės linijos neturi nė vienas aplinkinis uostas. Iš Klaipėdos šia kryptimi plukdomi tik kroviniai, tačiau keleiviams kajučių įrengta nėra.
„Vieno plaukimo metu būtų pasiektos dvi valstybės. Kopenhagą ir Malmę jungia tiltas, traukiniu įveikiamas per 25 minutes. Vis dėlto galbūt patogiau būtų, jeigu keltas švartuotųsi Kopenhagoje“, – svarsto p. Drungilas.
Jis įsitikinęs, kad lietuviai noriai plauktų į Kopenhagą ir Malmę savaitgaliui. Privilioti danų ir švedų turistų tikimasi pasiūlius patogų susisiekimą su Vilniumi ir Kaunu, nes paprastai pageidaujama keliauti į sostinę.
Paklaustas apie alternatyvias kryptis, uosto direkcijos atstovas tikino, kad pasirinkimas skurdus. Rygos uostas jau siūlo plaukti į Stokholmą. Atidarius analogišką maršrutą, tektų konkuruoti su kaimynais.
„Kitapus jūros reikia ieškoti sostinių, o daugiau pasiekiamų per priimtiną laiką be Kopenhagos nėra. Kelionė turi neprailgti, geriausia, kai plaukiama naktį ir dalį dienos“, – patirtimi dalijasi p. Drungilas.
Anot jo, į kaimyninius uostus, su kuriais galima susisiekti sausuma, plaukti neapsimoka.
Šiuo metu iš Klaipėdos uosto keleiviams siūloma plaukti dviem kryptimis: į Karlshamną Švedijoje ir į Kylį Vokietijoje. Abi linijos sėkmingos, užpildomos daugiau kaip 80%. 2013 m. „DFDS Seaways“ keltais į šiuos miestus pervežta 280.000 keleivių, panašiai kaip ir 2012 m..