„Snaigė“: pardavimai augo visose rinkose, pelnas didėjo 4 kartus

Tai bendrovė pranešė per „Nasdaq OMX Vilnius“ biržą.
Bendrovė uždirbo beik 5,3 mln. Lt grynojo pelno, t.y. beveik 4 kartus daugiau nei pernai per tą patį laikotarpį, kai pelnas siekė 1,390 mln. Lt.
Bendrovės konsoliduota neaudituota EBITDA siekė 12,3 mln. Lt - 43% daugiau nei pernai per tą patį laikotarpį.
„III ketvirtis - pats karščiausias buitinių šaldymo prietaisų versle. Mums pavyko ne tik patenkinti rinkos poreikius, bet ir išplėsti klientų bazę, vystyti naujus produktus, vykdyti rinkodaros programas“, - džiaugėsi Gediminas Čeika, „Snaigės“ vadovas.
AB „Snaigė“ apyvarta labiausiai augo Vakarų Europos bei Azijos šalyse. Ypač ženklus jis buvo Vidurinėje Azijoje (132%) bei Prancūzijoje (128%). Bendrovės pardavimai beveik dvigubai augo Lietuvoje bei kitose Baltijos šalyse.
Teigiama, kad bendrovės pardavimų augimas Prancūzijoje susijęs su „Snaigės“ dalies augimu didžiausio Prancūzijos mažmeninio tinklo „Conforama“ pardavimuose.
Bendrovė džiaugiasi ir stiprėjančiomis pozicijomis Vidurinėje Azijoje.
„Tai didelės, pelningos rinkos“, - teigia p. Čeika. – „Tad labai džiaugiamės, kad mūsų šaldytuvai yra patrauklūs vietiniams gyventojams. Kai kuriose Vidurinės Azijos šalyse „Snaigė“ yra viena iš rinkos lyderių.“
„Kitais metais ketiname toliau plėsti šaldiklių šeimą, nes jaučiame paklausą šiems gaminiams. Šaldytuvai su bešerkšne sistema „No Forst“ - nekantriai laukti daugelio bendrovės klientų. Su šiuo gaminiu AB „Snaigė“ įžengia į visiškai naują rinkos segmentą ir tiksi sėkmingai jame konkuruoti su kitais buitinių šaldytuvų gamintojais“, - apie ateities planus kalbėjo vadovas.