2018-11-12 07:00

Prekybos centrus iškeitė į firmines parduotuves – sprendimas pasiteisino

„Bijola“ valdo 10 firminių parduotuvių.
Įmonės nuotr.
„Bijola“ valdo 10 firminių parduotuvių. Įmonės nuotr.
Daugelis smulkių gamintojų tiki, kad jei jų produkcija atsidurtų prekybos tinklų lentynose, atsirastų antras kvėpavimas. Nebūtinai. Kai kurie produktai prie prekybos centrų asortimento paprasčiausiai nepritampa.

Tokią istoriją pasakoja Birutė Žmuidienė, Kauno konditerijos UAB „Bijola“ direktorė, bendraturtė.

„Vienu metu tortus tiekėme keliems prekybos tinklams. Daugiausia proginius. Atrodo, kad viskas buvo gerai – ir apyvarta nemaža, ir paklausa buvo. Bet tas bendradarbiavimas neteikė džiaugsmo – net kai pačios užeidavome į kurį prekybos centrą ir pamatydavome ten savo gaminius tarp kitų, jie atrodydavo ne savo vietoje, gal per daug puošnūs, išsiskiriantys. Todėl tas bendravimas su prekybos centrais ir nutrūko, visą dėmesį sutelkėme į savo firmines parduotuves“, – pasakoja verslininkė.

52795
130817
52791