Jei norite toliau klausytis „Verslo žinių“ tinklalaidžių, prašome tapti VŽ premium nariu.
RUBRIKOS NAUJAUSI
2025-09-13 13:41
RĖMIMAS
2025-09-11 06:15
RĖMIMAS
2025-09-08 06:45
2025-09-03 08:35
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
"Didžiausia darbdavių baimė, tiesa, jau šiek tiek mažėjanti, – kad nuotoliu dirbantis darbuotojas nedirba arba nedirba tiek, kiek turėtų." O darbdavys su darbuotoju nenusimates kontrakte, kiek ir kokio darbo reikia padaryti?! Tai gal problema čia, o ne (nežinojime, kad ar darbuotojas dirba ar ne), o darbdavio nekompetencijoje.
darbdavys sukūręs verslą ir darbo vietą nekompetetingas?
Dazniausiai tas kas sukures versla samdo samdomus vadovus. Pradekim nuo šito. Na o kompetencijos taip nėra, jei darbdavys " bijo kad darbuotojas nedirba", nes jis nekompetetingas sudaryti toki darbo kontrakta su darbuotoju, kad nematydamas darbuotojo zinotu, dirba tas ar ne!
Jei žmogus dirba iš namų ir pasidaro visus darbus, tai jis gali ramiai užsiimti kitais dalykais. Bet jei sėdi iš ofiso ir neturi ką veikt, tada turi apsimetinėti, kad dirbi arba ieškoti ką veikti. Toks tas ir skirtumas :) Po to darbdaviams ir atrodo, kad veltėdžiai ofise labiau "įsitraukę".
tokiam micromanagementui ir darbų sudėlioojimui minutės tikslumu reikalingas atskiras žmogus, kuris kainuoja pinigus. Darbų yra visada, ir sąrašas yra begalinis. Ypač "kūrybiniuose" darbuose nustatyti terminus yra labai sunku. Tik mažuma yra tokių darbų, kur gali sakyti, kad "padarai savo darbus" - buhalteris, valytojas, gal dar kas gamyboje... Bet programuotojas jei sako, kad kažkas užima daugiau laiko, dažnai lieka tik tikėti arba nurašyti žinių stokai konkrečiai tuo klausimu. Kai žmogus sėdi vietoje, bent didesnė tikimybė, kad tie darbai juda. O kad nešudeliautų irgi yra veiksmingų priemonių. Lengviausia yra išvadinti darbdavį nekompetetingu, kai patys darbuotojai irgi dažnai sunkiai iki tos kompetencijos tempia.
Man visuomet buvo įdomu koks darbas (protinis) turi būti, kad ateitų momentas, jog visi darbai padaryti?
Joks darbuotojas neprivalo "visų darbų" padaryti ir tai yra nerealistiškas požiūris apskritai. Jis privalo savo darbus padaryti pradžiai, o jeigu laiko užtenka dar ir kolegos dalį padaryti, tai išvis vadovas devintam danguj turi būti. Tam yra naudojami KPI. Jeigu outperformini visus kolegas dirbdamas realiai 20 valandų per savaitę -- čia jau tavo reikalas yra ir tu pats raškai savo kompetencijos vaisius. Nes jeigu KPI pasiekti ir pramušti, darbdaviui nėra kuo skųstis.
prisiskaitei knygu apie kpi ir outperforminima... jei buhalteris tai jo gali pamatuoti kiek saskaitu uzpajamuota.. o jei dirbi pardavimuose tai ura daug niuansu, konkurencine aplinka, rinkos situacija ir t t
jei buhalteris tai jo gali pamatuoti kiek saskaitu uzpajamuota.. --------------------- :DDD
Nuotolinis darbas, tai kaip nuotolinis seksas.
Būkim sąžiningi - ne darbdavys visus turi visur "už rankytės vedžioti darbuotoją", tikrai yra daug nepareigingu, neatsakingu, bimbinėjančių darbuotojų, ne visa pavyksta juos labai paprastai identifikuoti. Tada ir klausimas kyla, o kodėl tiek daug vadovu - o todėl kad reikalinga drausmė ir kontrolė - paprasta dėl tingios ir neatsakingos žmogaus prigimties. "Gudresnį" darbuotojai apsimeta visur ir namuose ir darbe - kad jei labai apkrauti ir labai neturi laiko. O darbdavio esmė, kad viskas vyktų, efektyviai ir našiai. Tai ir Darbdaviai ne angeliukai, kuria verčia dirbti viršvalandžių. Plius prie viso to dabartinis Darbo kodeksas yra visiška tragedija (kūrėjai ir iniciatoriai turėtų grabe apsiversti ne vieną kartą) - logikos ir balanso stoka beveik visur.
pas mus imonej is ofiso dirba 30-40% visu darbuotoju. Imones moteru/vyru santykis 20/80. Is tu 30% atejusiu i ofisa koki 80% sudaro moterys. Jiegu einantys i ofisus dirba geriau kodel imones nesamdo daugiau moteru?
Sutinku su " teisesaugos pareigunu", kad labai daznai darbuotoju kompetencija slubuoja. Bet ka as pastebejau is daugelio imoniu, vadovai daznai renkasi skatinti ir paausktinti ne tuos darbuotojus, kurie daug ir efektyviai dirba ( nors juos konsultuojant parodai pirstu kas dirba efektyviausiai), bet tuos kurie labiau patinka. O " patinkantys" daznai buna kaip tik tie, kuriu " kompetencijos slubuoja". Bet jiems vadovai priekaistu neturi. Tai gal problema vadovybeje tokiu atveju.
dirbu tarptautineje imoneje... vienas is imones tikslu - darbuotoju gerove.. niekas neziuri ka tu sian ar vakar veikei.. visiems esme rezultatas ir kad darbuotojas jaustusi gerai