Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai

VISI KOMENTARAI

13
  • 2023-03-14T11:14:46+02:00

    Zmogus atitrukes nuo realybes. Jei infliacija yra ne priežastis darbuotojui eiti prašyti pakelti atlyginima tai imonems ne priežastis pakilus kuro ar energetiniams ištekliams ar darbo kaina didinti produkcijos ar paslaugu kainas. Pirmiausia jis i kokia girteka nueina ir aiskina kaip pakilus kuro kainoms ne priezastis kelti ikainius uz paslaugas.

    • 2023-03-14T13:08:05+02:00

      Infliacija pati de facto nėra tiesiogiai priežastis prašyti didesnio atlyginimo. Priežastis prašyti didesnės algos - sumažėjusi perkamoji galia, prastėjanti gyvenimo kokybė. O dėl ko perkamoji galia sumažėjo - dėl infliacijos. Bet. Jei darbo rinka nebūtų karšta, t.y. jei nežinotum, kad išėjęs, greit rastum kažką kitur, nerizikuotum ir neerzintum viršininko prašydamas daugiau. Taip pat dėl pakilusių kuro kainų produkcijos/paslaugų kainos didėja vėlgi ne tiesiogiai. Jos didėja tik tuo atveju, kai žinoma, kad didesne kaina pirks pakankamai daug. Jei pakilus kainai pirkimai sustos visiškai, kainos niekas nekels. Ką darys? Ogi aukos savo pelno maržą.

    • 2023-03-14T13:26:42+02:00

      Galima pilstyti is tuscio i kiaura kiek sirdis geidzia, bet darbo rinkoje galioja tie patys desniai kaip ir varskes ar iphone'u - DU apsprendzia paklausa ir pasiula. O ant infliacijos visiems nusispjauti. Pries 2 m. infliacija buvo vos gyva, o DU augo 10%. Taip buvo del to, jog visiems reikejo darbuotoju. Jei ju ir toliau reikes - DU augs, jei ne - neaugs. Ir infliacija visiems giliai p-x, nes jo koks penktaeilis dalykas.

    • 2023-03-14T13:43:00+02:00

      būtent.

    • 2023-03-14T15:26:42+02:00

      Darbo užmokestį ne apsprendžia darbo pasiūla ir paklausa. Čia daugiau vadovėlį iš apibrėžimas kas realybėje daug atvejų neatitinka tikrovės. Su pasiūla ir paklausa nepaaiskinsi kodėl nemažai darbuotojų uzsisedi viename darbe ir jo nepakeičia.

    • 2023-03-15T17:58:54+02:00

      Taip. Būtent, pasiūlanir paklausa. Dėl to rinkoje tokia situacija kaip trūkumas gali atsirasti tik tuomet, kai konkrečios prekės nėra visiškai gaminama, t.y. jos rinkoje nėra. Tačiau su darbuotojais gerų 10 metų girdėdavom apie darbuotojų trūkumą, ir niekas is kolegų verslininkų nesakė, kad yra netinkama kaina. Tai dabar kolega supratote, kad rinka apsprendžia kainą? Ar kai " krize" praeis, vėl pamiršite, ir imsite kalbėti apie darbuotojų trūkumą, kurio Lietuvoje niekada neegzistavo.

    • 2023-03-15T18:17:50+02:00

      Kazka cia sumalete ir sunku pagauti minti. Darbuotoju tikrai truksta, nes dirba visi, kurie bent kiek i sviesa reaguoja. Jei ateitu koks SSC su 500 bezdzioneliu apetitu, tai vienintelis budas jas gauti, yra nuvilioti is jau esanciu SSC. Kai tikra bedarbyste artima 0, tai tikrai, kad truksta darbuotoju.

    • 2023-03-15T18:27:50+02:00

      Jei truktu, atlyginimai didetu ir nebutu sios diskusijos. Kadangi nedideja, ju netruksta. Imkime pavyzdi mokytojai. Ju netruksta, nes jei truktu ten verztusi dirbti ir atlyginimai butu atitinkamame lygmenyje. Dabar visiems gerai, kai mokyklose atsaukia matematikos pamokas, reiskia netruksta. Rinka. Man tinka.

    • 2023-03-15T21:04:50+02:00

      Lietuvoje atlyginimai augo ir auga ar ne sparciausiai ES. Nepainiokite mikro ir makro problemu. Kalbu ne apie konkrecios profesijos trukuma, o apie bendra galvu skaiciu. O Jusu mokytojo pavyzdys tik patvirtina mane teigini, nes padidinus alga, mokytoja gali tik pervilioti, o gauti is bedarbiu.

    • 2023-03-15T22:38:19+02:00

      Ne, -asmeniskai pazistu kelis mokytojus, kurie isejo is mokytojavimo del atlyginimo dydzio. Ir dirba is esmes pusiau nekvakifikuota darba. Jei jie griztu i mokytojavima, juos pakeistu bet koks bedarbis. Žinau pavyzdziu is kitu sriciu, kur aukstos kvalifikacijos darbuotojai dirba ne pagal kvalifikacija, nes jie nemoka tinginiaut, gerinet kavyte ir pan. Jie neisipaiso i dabartiniu personalo " specialistu" remus. Dauguma darbuotoju LT " trukumo" prasideda is siauru paziuru 20 meciu personalo specialistu. Del to kaip ir W. Buffet ,- nesinaudoju jokiu agenturu paslaugomis. Nemanau, kad jus itikinsiu. Taciau faktas, kad kai rinkoje truksta specialistu, ju atlyginimai dideli. Tos specialybes, kurios dabar LT ivardijamos kaip trukstamos ( mokytojai, gydytojai) realybeje uzdirba nepakankamai, kad ryztasi eiti dirbti daugiau apmokama pusiau kvalifikuota darba. Valstybe del to praranda milijardus, taciau matau, kad visiems tinka. Taigi, man taip pat tinka.

    • 2023-03-16T11:02:30+02:00

      Prirasete paklode neva paneigdamas mano teigini, bet is tikro praslydote taip nieko ir nepasakes :) Nusileidote i atskiro atvejo analize ir bandote daaryti generalizuotas isvadas. Cia tas pats, jei pagal savo ir zmonos atlyginimus daryciau isvada apie vidutini DU LT :)

    • 2023-03-16T12:20:53+02:00

      Jeigu butu trukumas, šito straipsnio nebutu.

  • 2023-03-15T08:29:02+02:00

    Kol tokios Girtekos nemokės mokesčiu, o dienpinigiai nebus apmokestinami, tol bus problema, nebus pinigų mokytojams, pensininkams ir t.t. Lietuvos valdžia klounu susirinkimas įtakojama lobistų.

RUBRIKOS NAUJAUSI

52795
130817
52791