Klientai, kurie žino geriau: kaip pakeisti jų nuomonę?

- Klientai, kurie žino geriau, dažniausiai laukia logiškų argumentų ir praktinių įrodymų, kodėl jų idėjos – netinkamos.
- Verslas privalo brėžti ribas, kokio elgesio ar kiek nepamatuotų kliento lūkesčio netoleruos ir atsisakyti bendradarbiauti.
- Neracionalių pageidavimų vykdymas gali vesti prie didesnių kliento kaštų ir prastai atlikto darbo, kuriuo nebus patenkinti nei užsakovai, nei vykdytojai.
Visažiniškumas ir tik savo nuomonės matymas, kaip sako VŽ pašnekovai, būdingas maždaug dešimtadaliui jų klientų. Savo sričių žinovai ramina – būdų atkalbėti užsispyrusius klientus yra daugiau nei progų su jais susitikti.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai