2022-09-16 15:58

Klientai, kurie žino geriau: kaip pakeisti jų nuomonę?

Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Klientas, kuris žino geriau nėra retas, bet nesunkiai ir greitai atskiriamas. VŽ kalbinti reklamų kūrėjai, gydytojai, komunikacijos specialistai ir renginių organizatoriai sako, kad dažniausiai supranta, kad klientas bus būtent toks, dar pirmojo pokalbio pradžioje. Profesionalai paprastai geba užsakovą atkalbėti nuo keistų sprendimų, bet pasitaiko tokių visažinių, kurie nesileisdami į diskusiją, rizikuoja savo pačių projektų sėkme, o kartais ir partneryste su paslaugos tiekėju.
  • Klientai, kurie žino geriau, dažniausiai laukia logiškų argumentų ir praktinių įrodymų, kodėl jų idėjos – netinkamos.
  • Verslas privalo brėžti ribas, kokio elgesio ar kiek nepamatuotų kliento lūkesčio netoleruos ir atsisakyti bendradarbiauti.
  • Neracionalių pageidavimų vykdymas gali vesti prie didesnių kliento kaštų ir prastai atlikto darbo, kuriuo nebus patenkinti nei užsakovai, nei vykdytojai.

Visažiniškumas ir tik savo nuomonės matymas, kaip sako VŽ pašnekovai, būdingas maždaug dešimtadaliui jų klientų. Savo sričių žinovai ramina – būdų atkalbėti užsispyrusius klientus yra daugiau nei progų su jais susitikti.

52795
130817
52791