2022-04-05 13:43

VŽ „Efektyvumo konferencija“: konkurencija skirta pralaimėtojams, arba Svarbiausi nauji uždaviniai verslui

Efektyvumo konferencija. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Efektyvumo konferencija. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
„Kas per artimiausius kelerius metus nepasikeis, jų greičiausiai greitu metu nebeliks verslo žemėlapyje“, – antradienį prasidėjusioje „Verslo žinių“ su partneriais organizuojamoje „Efektyvumo konferencijoje“ teigia Joachimas Henschas, „Joachim Hensch Consulting“ vadovas.

Efektyvumo tematika dabar yra ypač aktuali, nes aiškius, sustyguotus procesus turinčios įmonės dirba greičiau, yra lankstesnės, lengviau prisitaiko prie sparčiai besikeičiančių sąlygų, yra konkurencingesnės už mažiau dėmesio efektyvumui skiriančias konkurentes.

„Ekonomikos sulėtėjimas tikrai bus. Ir teks efektyvinti gamybą. Produktyvumo gerinimas yra kuriantis dalykas, gerinantis konkurencingumą, nesumažinantis pelningumo“, – neseniai vz.lt sakė Mindaugas Šeštokas, Kauno elektronikos UAB „Kitron“ vadovas.

Ir šioje citatoje – esminė priežastis, kodėl svarbu jau bene 10 metų kalbėti tokiu formatu apie efektyvumą.

Konferencija skirta CEO ir kitiems C lygmens vadovams, kurie siekia, kad jų valdomas verslas kurtų kuo daugiau vertės su tiek išteklių, kiek būtinai reikia.

Renginyje verslas dalijasi gerosiomis praktikomis, patirtimis, pasakoja, kas ir kaip sekėsi įmonėms, kokių rezultatų jos pasiekė.

embedgallery::https://foto.vz.lt/embed/1395?placement=

Šių metų „Efektyvumo konferenciją“ pradėjo Joachimas Henschas, „Joachim Hensch Consulting“ vadovas, pranešimu, kodėl mes esame pasmerkti nuolat keisti ir atrasti naujus būdus, kaip dirbti.

„Nuolatinis tobulinimas yra skirtas nevykėliams. Gal tai ir skambus pareiškimas, bet taip yra dėl stulbinamo greičio, kuriuo dabar sukasi pasaulis. Kas per artimiausius kelerius metus nepasikeis, jų greičiausiai greitu metu nebeliks verslo žemėlapyje“, – neabejoja pranešėjas.

Penkerius metus vadovavęs „Hugo Boss“ gamyklai Turkijoje, jis pabrėžė, kad dabar itin svarbu kiekvienam verslui atrasti technologinius sprendimus, kurie būtų lengvai pritaikomi ir valdomi.

Kitas aspektas – personalizacija. Net jei verslo esminis tikslas masinė gamyba, reikia ieškoti būdų, kaip atliepti ir individualesnius sprendimus. Anot jo, tai yra iššūkis, bet tai yra daugelio ateitis.

„Nesvarbu, ką darote, visuomet turite galvoti, kas yra jūsų pirkėjas“, – primena J. Henschas.

Taip pat jis pabrėžė, kad nereikia varžytis, o reikia eiti į priekį, kur dar nėra jūsų konkurentų.

Joachim Hensch, „Joachim Hensch Consulting“ vadovas. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Joachim Hensch, „Joachim Hensch Consulting“ vadovas. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

„Konkurencija skirta pralaimėtojams. Kuo labiau konkuruosite su kitais toje pačioje srityje, tuo didesnė tikimybė, kad pralaimėsite“, – teigia „Joachim Hensch Consulting“ vadovas.

Pasak jo, tai parodo ne vieno verslo pavyzdys, bet jis pripažįsta, kad ne visi gali būti tokie inovatyvūs ir greitai prisitaikantys kaip „Tesla“.

„Kas paverčia Jūsų organizaciją nepralenkiama? Kai iš tikrųjų galvojate apie kiekvieną darbuotoją. Be to, nepamirškite, kad komandoje reikia pozityviai pokyčiams nusiteikusių žmonių. Kas gebės greičiau prisitaikyti ir pritaikyti pokyčius versle – tas ir laimės“, – apibendrino vadovas.

Pranešėjai iš Lietuvos ir užsienio

Efektyvumo tendencijas pristatys ir Algimantas Markauskas, „Thermo Fisher Scientific Baltics“ generalinis direktorius, nesyk pelnęs VŽ Metų CEO titulą.

Viena iš efektyviausių Lietuvos įmonių „Thermo Fisher Scientific Baltics“ per patį pandemijos įkarštį, trūkinėjant tiekimo grandinėms, sugebėjo pasistatyti ir paleisti gamyklą per 4 mėnesius – absoliučiai rekordinis laikas tokio dydžio projektui. Ir tai įmanoma padaryti tik turint labai aiškius, standartizuotus procesus, nes būtent standartizavimas padeda procesus multiplikuoti.

Taip pat dar bus svečių iš užsienio – Mickey Granotas, apribojimų teorijos (TOC) ekspertas, kuris teigia, kad dažniausia organizacijų vadybos klaida – įsitikinimas, kad jei atskiri padaliniai dirbs gerai, tai idealiai veiks ir visa sistema.

Efektyvumo konferencija. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Efektyvumo konferencija. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Deja, pasak jo, būtent sutrikimai sąveikaujant organizacijos dalims tampa krumpliaračiais, stabdančiais sklandų įmonės mechanizmą. Tokių trikdžių identifikavimas atveria neįtikėtinas perspektyvas net ir sėkmingomis laikomoms bendrovėms, jau nekalbant apie tas, kurios patiria sunkumų.

Kitos renginio temos: efektyvumo paieškos pasikeitusiame pasaulyje; svarbiausi uždaviniai verslui; darbo optimizavimo patarimai iš rinkos lyderių ir ekspertų; kodėl vienos šalys sukuria daugiau pridėtinės vertės nei kitos; kaip teisingai apsibrėžti problemą, rasti sprendimą ir sukurti naudą; kuo vadovaujasi didžiųjų įmonių vadovai ieškodami efektyvumo sprendimų organizacijose.

VERSLO TRIBŪNA

RĖMIMAS
52795
130817
52791