2021-03-28 18:19

Ar verslo mokyklų atliktos analizės duoda realios naudos?

„Matton“ nuotr.
„Matton“ nuotr.
XXI a. pirmojo dešimtmečio pradžioje tyrinėdamas „Nike“ požiūrį į socialinę atsakomybę, Richardas Locke’as iš MIT Sloano vadybos mokyklos aptiko informacijos apie darbo sąlygas gamyklose. Ir tai vėliau paskatino imtis pertvarkų, apėmusių gerokai platesnį ratą nei vien „Nike“ gamyklos.

Šis pavyzdys parodo, kaip verslo mokyklos gali bendradarbiauti su įmonėmis įgyvendinant teigiamus socialinius pokyčius, mažinant atotrūkį tarp idėjų ir praktikos, nors kritikai tvirtina, kad jis vis dar yra per didelis.

Ilgai derėjęsis dėl galimybės gauti įmonės duomenis ir viešinti savo išvadas, profesorius R. Locke’as, dabar Browno universiteto prorektorius, galėjo parodyti, kad vien auditai nėra efektyvus būdas gerinti darbo sąlygas. Gerokai daugiau pasiekiama, kai tokie auditai derinami su priemonėmis, skirtomis spręsti pagrindines problemas, kaip antai mokymai, ir suteikiant galimybę tiekėjams geriau susiplanuoti savo darbą.

52795
130817
52791