2020-06-21 19:39

Vadovai skatina dirbti produktyviai, bet patys nežino, ką tai reiškia

„Nike“ COVID-19 akivaizduoje ėmėsi ryžtingų priemonių ir iš esmės pakeitė savo prekybos strategiją. Mike Segar („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.
„Nike“ COVID-19 akivaizduoje ėmėsi ryžtingų priemonių ir iš esmės pakeitė savo prekybos strategiją. Mike Segar („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.
Dabartinė situacija verčia verslą dirbti pasiraitojus rankoves. Tačiau vadovus, kurie savo komandas rytais virtualiuose ar jau biuruose vykstančiuose susirinkimuose ragina netaupyti jėgų, specialistai perspėja: daug dirbti dar nereiškia dirbti produktyviai.

Tokią mintį Londone surengtoje virtualioje konferencijoje „Festival of Work“, kurią organizavo darbuotojų profesinės raidos institutas „Chartered institute of Personnel and Development“, išsakė Andrew Scottas, Jugtinės Karalystės (JK) verslo mokyklos „London Business School“ ekonomikos profesorius.

„Suprantama, kad nežinios būsenoje verslas stengiasi dirbti kuo daugiau, visą dėmesį sutelkęs į dabar vykstančius procesus. Tačiau sunkaus darbo negalima painioti su produktyvumu“, — tvirtina jis.

52795
130817
52791