Užklupus krizei, vadovai pamiršta patį svarbiausią dalyką
Konsultacijų paslaugų bendrovė „Deloitte Advisory“ atliko apklausą apie krizės padarinių valdymą. 29,8% apklausos dalyvių teigė, kad, organizacijai įklimpus į krizę, mažiausiai dėmesio skiriama darbuotojams. Tačiau neplanuotų situacijų valdymo ekspertai pabrėžia, kad darbuotojai yra ne tik įmonės turtas, kurio negalima ignoruoti, bet ir įrankis, kuris krizės ištiktą verslą gali greičiausiai pastatyti ant kojų.
Andrea Obston, JAV rinkodaros ir komunikacijos bendrovės „Andrea Obston Marketing Communications“ prezidentė ir Konektikuto Quinnipiac universiteto dėstytoja, sako, kad ištikus krizei vadovams dažnai kyla mintis sušaukti spaudos konferenciją, neeilinį valdybos posėdį ar informuoti tiekėjus, tačiau apie tai, kaip krizės akivaizdoje komunikuoti su darbuotojais, vis dar neretai pamirštama.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- „Mano pinigai“ - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai