2019-12-09 11:33

Užklupus krizei, vadovai pamiršta patį svarbiausią dalyką

Organizacijai įklimpus į krizę, mažiausiai dėmesio skiriama darbuotojams. „Matton“ nuotr.
Organizacijai įklimpus į krizę, mažiausiai dėmesio skiriama darbuotojams. „Matton“ nuotr.
Krizė ištinka visus, kurie jos neplanuoja. Tačiau reta bendrovė gali pasigirti be jokių padarinių įveikusi užklupusį audros debesį. Ekspertai pabrėžia, kad krizių padariniai būna skaudesni, kai įmonės nuvertina didžiausią savo kozirį – darbuotojus.

Konsultacijų paslaugų bendrovė „Deloitte Advisory“ atliko apklausą apie krizės padarinių valdymą. 29,8% apklausos dalyvių teigė, kad, organizacijai įklimpus į krizę, mažiausiai dėmesio skiriama darbuotojams. Tačiau neplanuotų situacijų valdymo ekspertai pabrėžia, kad darbuotojai yra ne tik įmonės turtas, kurio negalima ignoruoti, bet ir įrankis, kuris krizės ištiktą verslą gali greičiausiai pastatyti ant kojų.

Andrea Obston, JAV rinkodaros ir komunikacijos bendrovės „Andrea Obston Marketing Communications“ prezidentė ir Konektikuto Quinnipiac universiteto dėstytoja, sako, kad ištikus krizei vadovams dažnai kyla mintis sušaukti spaudos konferenciją, neeilinį valdybos posėdį ar informuoti tiekėjus, tačiau apie tai, kaip krizės akivaizdoje komunikuoti su darbuotojais, vis dar neretai pamirštama.

52795
130817
52791