2018-07-25 19:29

Kodėl plėtra į kitus miestus nebūtinai pasiseka

 Algirdas Viršilas, UAB „Kartenos duona“ direktorius. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Algirdas Viršilas, UAB „Kartenos duona“ direktorius. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Geografinė plėtra yra vienas iš būdų padidinti pardavimus, tačiau planai įsikurti naujoje vietoje neretai subliūkšta.

Nesvarbu, bandoma įsitvirtinti kitame Lietuvos krašte ar vos už kelių kilometrų esančiame miestelyje, garantijų, kad plėtra pasiteisins, nėra. Todėl reikia laiku sustoti, pripažinti, kad investicijos nepavyko, susitaikyti su esamu nuostoliu, jei jis buvo patirtas, ir atsitraukti. Antraip praradimai gali būti dar didesni, o bandant pasidalyti per kelias vietas iškyla pavojus prarasti ir nuolatinių klientų.

Maisto barą uždarė

Jei pagrindinis verslas sėkmingas, nereiškia, kad ir naujoje vietoje viskas vyks sklandžiai. Pavyzdžiui, vienintelis Lietuvoje namų restoranas „Kacės virtuvėlė“ sulaukia tiek svečių, kad visų negali priimti, tačiau kitas Jurgitos Minderytės-Motiekaitės projektas – Maisto baras – Kavarske veikė vos pusmetį.

52795
130817
52791