„Surfshark“ užaugino dėmesys klientui
„Surfshark“ tikslas – toliau auginti tiek produktų krepšelį, tiek klientų, ieškančių privatumo ir saugumo sprendimų internete, skaičių. Nors suprasti vartotojus ir jų lūkesčius yra lengviau namų rinkoje, anot D. Godelio, lokacija nėra didžiausias iššūkis, nes kiekvieno vartotojo tikslai bene identiški – internete jaustis saugiai ir privačiai.
Skirtingų rinkų „Surfshark“ vartotojams rezonuoja galimybė apsaugoti tapatybę, taip pat ir duomenis naudojantis internetu viešose vietose bei pasiekti namų turinį keliaujant ar kitos šalies turinį tiesiai iš savo namų. Didelei daliai vartotojų už Atlanto įmonės produktai patrauklūs dėl interneto stebėsenos ir ribojimų, Azijoje – blokuojamo turinio prieinamumo.
Kalbant apie bendrovės sėkmę, pagrindine priežastimi D. Godelis išskiria aiškią komunikaciją – sprendimų, kurie anksčiau taikyti ir suvokti kaip skirti tik verslui, priartinimas prie kasdienybės ir jų vertės paaiškinimas eiliniam vartotojui paprasta žmonių kalba – suprantamai ir iliustratyviai. Šią strategiją įmonė taiko iki šiol, todėl vartotojui yra gerokai lengviau įvertinti bendrovės produktus – jų veikimą ir naudą.
Tačiau tokių paslaugų pasirinkimų šiandien – gausybė, todėl globalioje arenoje darosi ankšta. Plačiau apie „Surfshark“ kelionę iki vartotojų ir kas leidžia jų neprarasti aršioje konkurencinėje aplinkoje – „Verslo tribūnos“ pokalbyje su Dovydu Godeliu, bendrovės direktoriaus pavaduotoju.
[infogram id="88507ad8-ab13-4886-8c7c-6e37e9c226ff" prefix="1BZ" format="interactive" title="TR: Surfshark"]