Dirbtinį intelektą mokyklose besivejant: dažniau pritrūksta atkaklumo, o ne priemonių
                                                                                            
                                                                                    Tikrai turime kuo džiaugtis, nes Lietuva gali pasigirti ne vienu sėkmingu nišiniu sprendimu kibernetinio saugumo, IoT, „govtech“, „fintech“ ir kitose srityse, bet ieškodami būdų, kaip užsitikrinti skaitmeninę lyderystę, norom nenorom turime atsigręžti į pačią pradžią – mokyklą.
Nėra prasmės vėl vardinti ir taip visiems gerai žinomų švietimo skaudulių. Pakalbėkime apie dar nepabodusią temą – dirbtinis intelektas (DI) ir mokykla. Lietuvoje DI problematika švietimo kontekste dažniausiai skamba, kai pedagogai ir dėstytojai šneka apie plagijavimo ir jo užkardymo klausimus. O kontekstas yra daug platesnis: mokytojų skaitmeninis raštingumas, moksleivių įtrauktis į mokymosi procesą, pasitelkiant DI, ir t. t.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
 - Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
 - Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai