VERSLO TRIBŪNA

RĖMIMAS
2022-12-27 06:00

Pirmaujanti klientų aptarnavimo bendrovė „Majorel“ plečiasi ir Lietuvoje ieško 300 darbuotojų

„Majorel Lithuania“ vadovė Natalja Selenkovienė.
„Majorel Lithuania“ vadovė Natalja Selenkovienė.
Pasaulyje pirmaujanti klientų aptarnavimo bendrovė „Majorel“ Lietuvoje vykdo aktyvią plėtrą ir iki kitų metų kovo planuoja pasamdyti net 300 specialistų. Su gerai žinomomis tarptautinėmis kompanijomis ir prekės ženklais dirbanti bendrovė prie savo komandos Lietuvoje kvies prisijungti klientų aptarnavimo, mokymų ir kokybės specialistus, komandų vadovus, kurie galės džiaugtis visais įmonės suteikiamais privalumais – darbu daugiakultūrėje aplinkoje, galimybe dirbti iš modernaus biuro arba namų, privačiu sveikatos draudimu, augimo ir tobulėjimo galimybėmis.

Šiuo metu „Majorel“ Lietuvoje teikia paslaugas pasaulyje pirmaujančiai internetinei kelionių ir viešbučių rezervacijų platformai. Bendrovei patikėta valdyti platformos klientų ir partnerių užklausas, susijusias su viešbučių ir kitų apgyvendinimo vietų rezervacijomis, jų atšaukimais, apmokėjimais, pinigų gražinimu ir kt. Platformos klientai Lietuvoje aptarnaujami lietuvių, anglų, latvių, ukrainiečių bei rusų kalbomis.

„Lietuvos rinkoje matome daug galimybių plėtrai – čia veiklą vykdo ir paslaugas teikia lyderiaujančios tarptautinės kompanijos, kurioms reikia aukščiausius standartus atitinkančio klientų aptarnavimo. Dėl to savo komandai Lietuvoje sustiprinti ieškome entuziastingų, komunikabilių, augimo ir tobulėjimo galimybes vertinančių, dirbti daugiakultūrinėje aplinkoje norinčių specialistų“, – sako bendrovės „Majorel Lithuania“ vadovė Natalja Selenkovienė.

„Majorel Lithuania“ savo darbuotojams siūlo ne tik patrauklų atlygį ir priedus prie jo, bet ir daugelį kitų privalumų – privatų sveikatos draudimą, su darbo susijusius mokymus, galimybę dalyvauti karjeros vystymo programose ir dirbti tarptautinėje aplinkoje su žinomiausiais pasauliniais prekės ženklais, hibridinį darbo organizavimo modelį, šiuolaikišką biurą su poilsio zonomis ir nemokamu automobilių parkavimu.

Bendrovė garsėja dėmesiu darbuotojų gerovei. Jį atspindi visos bendrovės mastu įgyvendina „Feel Good“ programa. Jos tikslas – kurti bendrovės vertybėmis – kūrybiškumu, meistriškumu ir pagarba – grįstą darbo aplinką, įgalinti darbuotojus, suteikti jiems balsą ir burti jų bendruomenes. Programa skatina įvairias darbuotojų iniciatyvas sporto ir sveikatingumo, profesinio ir asmeninio tobulėjimo, vidinės gerovės ir asmeninių pomėgių srityse.

„Majorel“ įkurta 2019 metais susijungus kompanijoms „Bertelsmann“ ir „Saham“. Paslaugų įmonė veikia 45 šalyse ir turi virš 80 tūkst. darbuotojų, kurie kalba daugiau nei 60 kalbų. Bendrovė kompanijoms visame pasaulyje siūlo pažangiausius klientų valdymo sistemų (CRM) sprendimus ir geriausios klientų patirties užtikrinimo paslaugas, prisitaikant prie kiekvienos bendrovės poreikių ir kultūrinio konteksto.

52795
130817
52791