Kinijos valstybinius zombius maitina begalinės skolos
Šiai ir kitoms valstybinėms laivų statybos bendrovėms darbo duoda „China Ocean Shipping Group“, šalyje didžiausia krovinių gabenimo jūra įmonė, geriau žinoma „Cosco“ pavadinimu, ir praėjusiais metais užsakė 11 didžiulių konteineriams gabenti skirtų laivų.
„Cosco“ privatūs akcininkai gali spėlioti, kam bendrovei, kurios didesnę kapitalo dalį valdo valstybė, reikia 11 naujų laivų. Direktoriai bendrovės pusmečio pelno ataskaitoje pripažino, kad 2015-aisiais „bendroji paklausa krovinių gabenimo rinkoje mažėjo“, o „krovinių gabenimo pertekliniai pajėgumai ir toliau liko neišnaudoti“.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai