Beveik pusė pirkėjų – mėgstamų prekių ženklų akcijų medžiotojai

Tačiau 14% respondentų nuolatos perka skirtingus prekių ženklus, kuriems tuo metu taikoma nuolaida. 40% lietuvių yra „apsėsti“ akcijų: 11% jų dėl skelbiamų nuolaidų keičia parduotuvę, o 29% aktyviai ieško akcijų apsipirkdamas.
Tačiau ne vien nuolaidos vilioja – net 64% vartotojų teigia, jog jiems patinka nauji prekių ženklų gaminiai ir net 50% pirko naujieną per paskutinį apsipirkimą.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai