Verslas
Verslas
Verslas
Verslas
Verslas
2015-11-04 15:00

Beveik pusė pirkėjų – mėgstamų prekių ženklų akcijų medžiotojai

Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Šiandieninis Lietuvos vartotojas – racionalus, patenkintas akcijų gausa, mažiau lojalus, – beveik pusė pirkėjų yra mėgstamų prekių ženklų akcijų medžiotojai. Kita vertus, net trečdalis akcijų metu perka tik tada kai patinka prekės ženklas, rodo tyrimų bendrovės „Nielsen“ tyrimas

Tačiau 14% respondentų nuolatos perka skirtingus prekių ženklus, kuriems tuo metu taikoma nuolaida. 40% lietuvių yra „apsėsti“ akcijų: 11% jų dėl skelbiamų nuolaidų keičia parduotuvę, o 29% aktyviai ieško akcijų apsipirkdamas.

Tačiau ne vien nuolaidos vilioja – net 64% vartotojų teigia, jog jiems patinka nauji prekių ženklų gaminiai ir net 50% pirko naujieną per paskutinį apsipirkimą.

52795
130817
52791