Kaip mokslas padeda atrasti vartotojų emocijas

Mokslinių tyrimų, jungiančių rinkodarą ir neuromokslų tyrimų metodus, išvados jau plačiai taikomos Vakaruose, tačiau Lietuva dar turi kur stiebtis.
Neurorinkodara yra palyginti nauja, maždaug ketvirtį amžiaus egzistuojanti, sritis. Ji tiria vartotojų emocijas ir elgesį, pasitelkdama neuromokslų technologijas. Neuromokslų metodai mokslininkams leidžia daugiau sužinoti apie vartotojo emocijas ir e ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus VŽ Premium, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
- Klausytis Verslo žinių podkastų
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti