Kaip bendrovei atsikratyti ją skandinančių įpročių
Apie 60–80% žmogaus veiksmų sudaro jo įpročiai – dalykai, kuriuos jis atlieka automatiškai. Žmogui, kuris turi gerąjį įprotį, pavyzdžiui, visada baigia pradėtus darbus, gyvenime sekasi lengviau. Jam nereikia dėti daug pastangų darbams užbaigti, jis tą daro automatiškai ir taip sutaupo daug energijos. „Sėkmingus žmones nuo nesėkmingų skiria įpročiai. Pavyzdžiui, disciplina, valia, smalsumas, atvirumas, mokymasis, domėjimasis, pozityvumas. Ir, priešingai, nesėkmingi žmonės turi prastus įpročius, kurie jiems gyvenime nepadeda. Taip pat ir sėkmingas organizacijas nuo nesėkmingų skiria įpročiai“, – VŽ pasakoja Alisa Miniotaitė, verslo konsultacijų UAB „Alisa Mangement Laboratory“ vadovė.
4 įpročių „lentynos“
Ji skirsto bendrovių įpročius į keturias rūšis. Pirma jų – darbuotojų tarpusavio santykiai. Tarp šios srities gerųjų įpročių gali būti pozityvumas, dalijimasis, pagarba, pasitikėjimas.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- „Mano pinigai“ - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai