Pardavimų ABC: kokios pardavėjo savybės erzina klientą

Prekės ir paslaugos, kurias siūlo konkuruojančios bendrovės, tampa vis labiau panašios viena į kitą. Yra nedaug skirtumų, kuriuos klientas gali pastebėti ir kuriuos pasitelkiant galima daryti jam poveikį. Vienas iš tokių pardavėjo asmenybė, jo prieinamumas, elgesys.
Taigi nė vienas prekybos darbuotojas negali sau leisti nepagarbiai elgtis su klientu. Siekdamas sėkmingai konkuruoti rinkoje, prekybos atstovas turi vengti elgtis taip, kad klientai lygintų jį su konkurentais nepalankiais jam aspektais. Nė vienas neg ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus VŽ Premium, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
- Klausytis Verslo žinių podkastų
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti