Nuolaidos dėl pinigų srauto. Būkite atsargūs

Publikuota: 2016-09-15
Nenorint patekti į kainų mirties spiralę, net taikant nuolaidas būtina išlaikyti kelių procentų maržą. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
svg svg
Nenorint patekti į kainų mirties spiralę, net taikant nuolaidas būtina išlaikyti kelių procentų maržą. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
 

Kaip išlaikyti savo produkto kainą ir išvengti kainų mažinimo dėl pinigų srauto išlaikymo – klausimas, kuris neduoda ramybės daugeliui prekybos bendrovių.

Prieš priimant bent kokį sprendimą dėl kainų mažinimo, reikia pagalvoti apie kainų lygį, kurį būtina išlaikyti, ir tai, kokią vertę klientui galima pasiūlyti vietoj nuolaidos, rašo portalas „The Sales Hunter“.

Sprendimas – pasiūlyti klientui kažką daugiau. Visada galima parduoti prekę klientui už pradinę kainą ir generuoti pinigus, tačiau jeigu prie prekės prideda kokia nors dovana, reikia būti atidiems, nes ilgalaikėje perspektyvoje tai gali daug kainuoti. Reiktų nepamiršti, kad parduodant prekę norima gauti pinigų, todėl išlaikyti kelių procentų maržą bent kokiu atveju būtina.

Labai dažnai dauguma pardavėjų sumažina kainą vien tik dėl netinkamo įsitikinimo, kad to reikia norint užtvirtinti sandorį. Tačiau reikia atkreipti dėmesį, kad klientai tokio įsitikimo neturi.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Todėl prieš nusprendžiant sumažinti kainą, reikia būti tikriems, kad klientas pilnai supranta pasiūlymo vertę ir jūs tiksliai žinote, ko klientui reikia ir ko jis nori. Labai dažnai pardavimo procese pardavėjai per anksti pasiūlo nuolaidą.

Išsamus pardavimų procesas vyksta tuomet, kai pardavėjas klientui užduoda pakankamai daug klausimų ir klausosi tol, kol yra tikras, kad suprato, ko klientas tikrai nori.

Kuo daugiau dėmesio sutelkiama į tai, kokią vertę klientui galima pasiūlyti, tuo mažesnė tikimybė, kas sandoris bus užbaigtas pasiūlius nuolaidą.

Reikia atminti, kad sumažinus kainą vienam klientui, anksčiau ar vėliau teks mažinti ir kitiems, o netrukus bus susidurta su pinigų srautų problema. Priežastis paprasta – prekės parduodamos per pigiai.

Lygiai taip pat kaip klientai, į kainų mažinimą reaguoja ir konkurentai. Jeigu jie reaguoja taip pat mažindami kaina, tada visų likimas toks pats – įsisukama į mirties spiralę, kad reiškia, kad viskas einasi tik blogyn. Norint to išvengti reikia elgtis išmintingai ir suprasti sėkmingų pardavimų esmę – parduoti ne kainą, o vertę, kurios klientui reikia ir už kurią jis pasiryžęs sumokėti daugiau.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Pardavimai“
Vilniuje prasideda Tautų mugė

Penktadienį tryliktą kartą Vilniaus senamiestyje rengiama „Tautų mugė“.

Verslo aplinka
2021.09.17
Įvardijo geriausiai aptarnaujančius draudikus – kai darbuotojo išvaizda nebesvarbi Premium 1

Lietuvos ne gyvybės draudimo bendrovėse apsilankę slaptieji pirkėjai konstatavo, kad šiame sektoriuje...

Paslaugos
2021.07.04
L. Gerrits-Gedvilė. Kaip sudėtingų paslaugų teikėjams išvengti konflikto su klientu? 

Gaminant unifikuotus produktus ar teikiant nesudėtingas paslaugas pirmas kontaktas su klientu gali būti gana...

Nuomonės
2021.05.27

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku