„Panoramoje“ kuria aptarnavimo mokymų akademiją pardavėjams

Reaguodamas į besikeičiančius klientų lūkesčius, prekybos ir laisvalaikio centras Panorama investuoja į aptarnavimo kultūros gerinimą ir pirmasis Lietuvoje atveria mokymų akademiją. Nuo rugsėjo joje vyks tęstiniai mokymai vadovaujančias pareigas einantiems parduotuvių darbuotojams.
Prekybos ir laisvalaikio centras trumpalaikius mokymus rengė jau keletą metų, 2014 m. sukūrė aptarnavimo standartą, kurį nuolat tobulina, o prieš metus kilo idėja įkurti ir ilgalaikių mokymų akademiją. Nuo rugsėjo iki gegužės Panoramos mokymų akademijoje tobulinsis parduotuvių vadovai ir vyr. pardavėjai. Tikimasi, jog šie mokymai padės parduotuvių darbuotojams sukurti savitą ir išskirtinę klientų aptarnavimo kultūrą, o personalui geriau pažinti save, klientus ir jų poreikius.
Pirkėjas prekybos centre turėtų patirti ne akimirką trunkantį įspūdį jis greitai pasimiršta, bet ilgalaikio bendradarbiavimo, pasitikėjimo ir lojalumo jausmą. Tokią situaciją diktuoja besikeičiančios pirkėjų psichologinės charakteristikos, naujos kartos pirkėjų poreikiai. Mes žinome, kad mūsų lankytojai yra vieni reikliausių rinkoje, išsilavinę, smalsūs, žinantys, kas yra geras aptarnavimas. Todėl kyla iššūkis viršyti kliento pasitenkinimo lygį, jo lūkesčius. Į tai bus gilinamasi ir mokymų metu, sako Birutė Kalanovaitė, PLC Panorama generalinė direktorė.
Anot p. Kalanovaitės, seniai praėjo laikai, kai pakakdavo sudėlioti prekes į lentynas, pakabinti plakatą apie nuolaidas ir laukti pirkėjų. Šiandien egzistuoja didelė pasiūla, todėl svarbu ne tik kad klientas rastų norimą prekę, bet ir gerai jaustųsi bei norėtų sugrįžti.
Ponios Kalanovaitės vertinimu, Lietuvoje vis dar galima susidurti su aptarnavimu, kuris laviruoja ties visišku atsainumu kliento atžvilgiu arba, priešingai, pasižymi įkyriu prekės brukimu ir nepamatuotu pataikavimu pirkėjui.
Stengiantis sukurti aukšto lygio aptarnavimo kultūrą ir išskirtinę patirtį klientams, nepakanka elgtis tik mandagiai. Viskas svarbu malonūs laba diena ir geros dienos, pagalba aptariant kliento poreikius, už kurią jis liktų dėkingas, paprastas žmogiškas ryšys ir reagavimas į susiklosčiusią problemą, sako ji.
Nauja pozicija
Panoramos mokymų akademija yra vienas iš kryptingo darbo, investuojant į aptarnavimo kultūros gerinimą, žingsnių. Šiemet prekybos ir laisvalaikio centre buvo įrengtas specialus poilsio kambarys nuomininkams, kuriame jie gali praleisti pietų pertrauką ir pabendrauti su kolegomis.
Šiuo metu Panorama yra vienintelis prekybos centras Baltijos šalyse, kuriame jau porą metų specialią poziciją užima už bendravimą su prekybos centro nuomininkais atsakingas pardavimų ir aptarnavimo vadovas. Šios specialios pareigybės buvo sukurtos norint užmegzti dar glaudesnį ryšį su partneriais, kurie pas mus nuomojasi patalpas, žinoti jų lūkesčius, operatyviai spręsti bendras problemas, konsultuoti, sako p. Kalanovaitė.
Tikimasi, kad Panoramos mokymų akademija, glaudus nuomininko ir nuomotojo bendradarbiavimas ne tik pakels aptarnavimo kultūros lygį bei suteiks pirkėjams išskirtinę patirtį, bet ir stiprins klientų lojalumą prekės ženklui.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Pardavimai
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti