„Panoramoje“ kuria aptarnavimo mokymų akademiją pardavėjams

Publikuota: 2016-09-05
Seniai praėjo laikai, kai pakakdavo sudėlioti prekes į lentynas, pakabinti plakatą apie nuolaidas ir laukti pirkėjų. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Seniai praėjo laikai, kai pakakdavo sudėlioti prekes į lentynas, pakabinti plakatą apie nuolaidas ir laukti pirkėjų. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
 

Reaguodamas į besikeičiančius klientų lūkesčius, prekybos ir laisvalaikio centras „Panorama“ investuoja į aptarnavimo kultūros gerinimą ir pirmasis Lietuvoje atveria mokymų akademiją. Nuo rugsėjo joje vyks tęstiniai mokymai vadovaujančias pareigas einantiems parduotuvių darbuotojams.

Prekybos ir laisvalaikio centras trumpalaikius mokymus rengė jau keletą metų, 2014 m. sukūrė aptarnavimo standartą, kurį nuolat tobulina, o prieš metus kilo idėja įkurti ir ilgalaikių mokymų akademiją. Nuo rugsėjo iki gegužės „Panoramos“ mokymų akademijoje tobulinsis parduotuvių vadovai ir vyr. pardavėjai. Tikimasi, jog šie mokymai padės parduotuvių darbuotojams sukurti savitą ir išskirtinę klientų aptarnavimo kultūrą, o personalui geriau pažinti save, klientus ir jų poreikius.

„Pirkėjas prekybos centre turėtų patirti ne akimirką trunkantį įspūdį – jis greitai pasimiršta, – bet ilgalaikio bendradarbiavimo, pasitikėjimo ir lojalumo jausmą. Tokią situaciją diktuoja besikeičiančios pirkėjų psichologinės charakteristikos, naujos kartos pirkėjų poreikiai. Mes žinome, kad mūsų lankytojai yra vieni reikliausių rinkoje, išsilavinę, smalsūs, žinantys, kas yra geras aptarnavimas. Todėl kyla iššūkis – viršyti kliento pasitenkinimo lygį, jo lūkesčius. Į tai bus gilinamasi ir mokymų metu“, – sako Birutė Kalanovaitė, PLC „Panorama“ generalinė direktorė.

Anot p. Kalanovaitės, seniai praėjo laikai, kai pakakdavo sudėlioti prekes į lentynas, pakabinti plakatą apie nuolaidas ir laukti pirkėjų. Šiandien egzistuoja didelė pasiūla, todėl svarbu ne tik kad klientas rastų norimą prekę, bet ir gerai jaustųsi bei norėtų sugrįžti.

Ponios Kalanovaitės vertinimu, Lietuvoje vis dar galima susidurti su aptarnavimu, kuris laviruoja ties visišku atsainumu kliento atžvilgiu arba, priešingai, pasižymi įkyriu prekės brukimu ir nepamatuotu pataikavimu pirkėjui.

„Stengiantis sukurti aukšto lygio aptarnavimo kultūrą ir išskirtinę patirtį klientams, nepakanka elgtis tik mandagiai. Viskas svarbu – malonūs „laba diena“ ir „geros dienos“, pagalba aptariant kliento poreikius, už kurią jis liktų dėkingas, paprastas žmogiškas ryšys ir reagavimas į susiklosčiusią problemą“, – sako ji.

Nauja pozicija

„Panoramos“ mokymų akademija yra vienas iš kryptingo darbo, investuojant į aptarnavimo kultūros gerinimą, žingsnių. Šiemet prekybos ir laisvalaikio centre buvo įrengtas specialus poilsio kambarys nuomininkams, kuriame jie gali praleisti pietų pertrauką ir pabendrauti su kolegomis.

Šiuo metu „Panorama“ yra vienintelis prekybos centras Baltijos šalyse, kuriame jau porą metų specialią poziciją užima už bendravimą su prekybos centro nuomininkais atsakingas pardavimų ir aptarnavimo vadovas. „Šios specialios pareigybės buvo sukurtos norint užmegzti dar glaudesnį ryšį su partneriais, kurie pas mus nuomojasi patalpas, žinoti jų lūkesčius, operatyviai spręsti bendras problemas, konsultuoti“, – sako p. Kalanovaitė.

Tikimasi, kad „Panoramos“ mokymų akademija, glaudus nuomininko ir nuomotojo bendradarbiavimas ne tik pakels aptarnavimo kultūros lygį bei suteiks pirkėjams išskirtinę patirtį, bet ir stiprins klientų lojalumą prekės ženklui.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PARDAVIMŲ savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
MV ir „S idea“ ginčas: nuo personalijų iki nukopijuoto dizaino Premium 1

Reklamos agentūra „Sumanios idėjos“ ginčija „Mineralinių vandenų“ žingsnį ir teigia, kad prieš kelerius metus...

Rinkodara
2018.12.13
Netradiciniai rinkodaros žingsniai kelia ir pardavimus, ir darbdavio įvaizdį Premium 1

Šmaikštus prekybininkės atsakas į prieš kelias savaites jaunuolių iškrėstą pokštą, kai Vilniaus IKEA...

Rinkodara
2018.12.12
Geri pardavėjai pradeda nuo komplimento sau Premium

Pardavėjai dažniausiai galvoja, kad jiems trūksta žinių, tačiau praktika rodo, kad labiau nei pastarųjų, jie...

Rinkodara
2018.12.11
Unikalų dizaino gaminį antram gyvenimui prikėlė po 5 metų Premium

Ne visada tik sukurtas gaminys sulaukia savo šlovės valandos arba bent pradžioje garantuoja nuoseklų augimą.

Rinkodara
2018.12.11
Trečdalis vartotojų atsiliepimų internete – galimai klaidinantys 2

Teigiami vartotojų atsiliepimai, skelbiami įmonių svetainėse, gali paskatinti pirkėjus įsigyti prekes ar...

Rinkodara
2018.12.10
Prekės ženklų tendencijos: esame prekybininkų, ne išradėjų tauta Premium

Jei šalies ūkio būklę vertintume pagal prekės ženklų registracijos skaičių, tai per šiuos metus matytume šiek...

Rinkodara
2018.12.06
„Victoria‘s Secret“ pamokos: nejautrumas ir arogancija kainuoja Premium 3

Milijonai amerikiečių šiemet vėl įsijungė „Victoria‘s Secret“ mados šou – kasmetinę ekstravagantišką naujos...

Rinkodara
2018.12.04
Kinijos rinka – kova su vėjo malūnais 1

Prekių ženklams darosi vis sunkiau apsaugoti savo ilgus metus puoselėtą intelektinę nuosavybę nuo vagysčių –...

Rinkodara
2018.12.01
Pakuotės dizainas: analizė padeda išvengti klaidų Premium

Dažnai pakuotė produktui būna bene vienintelė komunikacijos priemonė, tad kuriant ar atnaujinant dizainą...

Rinkodara
2018.12.01
Antras „Lidl“ ėjimas – šį kartą su lietuviškumo korta Premium 12

Prieš kelerius metus Lietuvoje startavęs prekybos tinklas „Lild“ pirkėjų simpatijas bandė pelnyti mažesnėmis...

Rinkodara
2018.11.23
Pirkėjams nuolaidų jau neužtenka, nori ir dovanų Premium

Smulkieji prekybininkai, prisijungiantys prie išpardavimo akcijų, tomis dienomis pardavimus padidina 40–50%.

Rinkodara
2018.11.22

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau