„Panoramoje“ kuria aptarnavimo mokymų akademiją pardavėjams

Publikuota: 2016-09-05
Seniai praėjo laikai, kai pakakdavo sudėlioti prekes į lentynas, pakabinti plakatą apie nuolaidas ir laukti pirkėjų. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Seniai praėjo laikai, kai pakakdavo sudėlioti prekes į lentynas, pakabinti plakatą apie nuolaidas ir laukti pirkėjų. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
 

Reaguodamas į besikeičiančius klientų lūkesčius, prekybos ir laisvalaikio centras „Panorama“ investuoja į aptarnavimo kultūros gerinimą ir pirmasis Lietuvoje atveria mokymų akademiją. Nuo rugsėjo joje vyks tęstiniai mokymai vadovaujančias pareigas einantiems parduotuvių darbuotojams.

Prekybos ir laisvalaikio centras trumpalaikius mokymus rengė jau keletą metų, 2014 m. sukūrė aptarnavimo standartą, kurį nuolat tobulina, o prieš metus kilo idėja įkurti ir ilgalaikių mokymų akademiją. Nuo rugsėjo iki gegužės „Panoramos“ mokymų akademijoje tobulinsis parduotuvių vadovai ir vyr. pardavėjai. Tikimasi, jog šie mokymai padės parduotuvių darbuotojams sukurti savitą ir išskirtinę klientų aptarnavimo kultūrą, o personalui geriau pažinti save, klientus ir jų poreikius.

„Pirkėjas prekybos centre turėtų patirti ne akimirką trunkantį įspūdį – jis greitai pasimiršta, – bet ilgalaikio bendradarbiavimo, pasitikėjimo ir lojalumo jausmą. Tokią situaciją diktuoja besikeičiančios pirkėjų psichologinės charakteristikos, naujos kartos pirkėjų poreikiai. Mes žinome, kad mūsų lankytojai yra vieni reikliausių rinkoje, išsilavinę, smalsūs, žinantys, kas yra geras aptarnavimas. Todėl kyla iššūkis – viršyti kliento pasitenkinimo lygį, jo lūkesčius. Į tai bus gilinamasi ir mokymų metu“, – sako Birutė Kalanovaitė, PLC „Panorama“ generalinė direktorė.

Anot p. Kalanovaitės, seniai praėjo laikai, kai pakakdavo sudėlioti prekes į lentynas, pakabinti plakatą apie nuolaidas ir laukti pirkėjų. Šiandien egzistuoja didelė pasiūla, todėl svarbu ne tik kad klientas rastų norimą prekę, bet ir gerai jaustųsi bei norėtų sugrįžti.

Ponios Kalanovaitės vertinimu, Lietuvoje vis dar galima susidurti su aptarnavimu, kuris laviruoja ties visišku atsainumu kliento atžvilgiu arba, priešingai, pasižymi įkyriu prekės brukimu ir nepamatuotu pataikavimu pirkėjui.

„Stengiantis sukurti aukšto lygio aptarnavimo kultūrą ir išskirtinę patirtį klientams, nepakanka elgtis tik mandagiai. Viskas svarbu – malonūs „laba diena“ ir „geros dienos“, pagalba aptariant kliento poreikius, už kurią jis liktų dėkingas, paprastas žmogiškas ryšys ir reagavimas į susiklosčiusią problemą“, – sako ji.

Nauja pozicija

„Panoramos“ mokymų akademija yra vienas iš kryptingo darbo, investuojant į aptarnavimo kultūros gerinimą, žingsnių. Šiemet prekybos ir laisvalaikio centre buvo įrengtas specialus poilsio kambarys nuomininkams, kuriame jie gali praleisti pietų pertrauką ir pabendrauti su kolegomis.

Šiuo metu „Panorama“ yra vienintelis prekybos centras Baltijos šalyse, kuriame jau porą metų specialią poziciją užima už bendravimą su prekybos centro nuomininkais atsakingas pardavimų ir aptarnavimo vadovas. „Šios specialios pareigybės buvo sukurtos norint užmegzti dar glaudesnį ryšį su partneriais, kurie pas mus nuomojasi patalpas, žinoti jų lūkesčius, operatyviai spręsti bendras problemas, konsultuoti“, – sako p. Kalanovaitė.

Tikimasi, kad „Panoramos“ mokymų akademija, glaudus nuomininko ir nuomotojo bendradarbiavimas ne tik pakels aptarnavimo kultūros lygį bei suteiks pirkėjams išskirtinę patirtį, bet ir stiprins klientų lojalumą prekės ženklui.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PARDAVIMŲ savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Pardavimų valanda „Vilniaus duonoje“: besitraukiančioje rinkoje gelbsti greita reakcija ir inovacijos Premium 6

„Vilniaus duona“ pardavimus planuoja dviem metams į priekį, kas mėnesį. Neburia nei iš kavos tirščių, nei iš...

Pardavimai
2019.03.18
Pardavimų valanda „Circle K“: pridėtinė vertė – kainos dalis 4

„Circle K Lietuva“ pardavimų strategija paremta principu, „ne visada mažiausia kaina reiškia mažiausius...

Pardavimai
2019.03.17
Pardavimų valanda „Circle K“: vien gero įvaizdžio sėkmingiems pardavimams nepakanka Premium 1

Įmonės, prekės ar paslaugos įvaizdis šiandien yra laikomas vienu pagrindinių įmonių konkurencingumą...

Pardavimai
2019.03.07
„Pigu“ patirtis: ką daryti, kad pardavimų formulė veiktų 9

Kelionėje, kai klientas renkasi prekę ar paslaugą, jį lydi ne vien pardavėjas, kuris parduoda ir įteikia...

Pardavimai
2019.03.03
Pasitraukimas iš Pilaitės ir „Lean“ būstų pardavimus išaugino beveik 3 kartus Premium 8

Nekilnojamojo turto (NT) plėtros bendrovė „Omberg“ pernai pateko tarp daugiausia naujų būstų Vilniuje...

Statyba ir NT
2019.02.27
Pardavimų valanda bendrovėje „Pigu“: svarbiau už netikėtumo efektą – pateisinti kliento lūkesčiai Premium 13

Standartų laužymas yra greitai augančio verslo sėkmės priežastis. Giedrė Vilkė, UAB „Pigu“ rinkodaros...

Pardavimai
2019.02.26

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau