2016-05-31 21:23

Naujus klientus galima nusipirkti, bet parduoti teks patiems

Stasys  Švagždys, bendrovės „Eduko LT“ vadovas sako, kad pardavimų vizitų organizavimo užsakomoji paslauga (angl. appointment setting) buvo tinkamas sprendimas sprendžiant gana sezoninių pardavimų plėtros klausimą. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Stasys Švagždys, bendrovės „Eduko LT“ vadovas sako, kad pardavimų vizitų organizavimo užsakomoji paslauga (angl. appointment setting) buvo tinkamas sprendimas sprendžiant gana sezoninių pardavimų plėtros klausimą. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Pardavimų vizitų organizavimo paslauga yra gera išeitis, kai reikia padidinti pardavimus nepriimant naujų darbuotojų arba esamą pardavimų komandą įdarbinti visu pajėgumu.

Nuolatinė naujų klientų paieška garantuoja stabilias įmonės pardavimų pajamas ir augimą, bet tai padaryti nėra lengva, kai tuo pačiu metu vienam pardavimų vadybininkui reikia pritraukti naujus klientus, vykti į vizitus ir dirbti su esamais klientais. Todėl labai dažnai nutinka taip, kad tam tikrą klientų portfelį sukaupęs pardavimų vadybininkas suspėja dirbti tik su esamais klientais, stengiasi parduoti jiems kuo daugiau, nes naujų klientų paieškai nelieka laiko, o kartais ir noro.

Naujų klientų paieška nėra mėgstamas darbas, ypač tų, kurie nėra linkę bendrauti su nepažįstamais, arba yra sukaupę didelę pardavimų patirtį ir jiems tai jau praeitas etapas, kita vertus – neretai pardavimų vadybininko valanda gali būti per brangi naujų klientų paieškai, nes dirbdamas su esamais klientais jis įmonei atneša kur kas didesnę naudą nei skambinėdamas telefonu. Todėl efektyviai įmonės pardavimų skyriaus darbą organizuojančios bendrovės ima skirstyti pardavimų vadybininkus pagal darbo pobūdį – vieni ieško naujų klientų, kiti vyksta į vizitus ir dirba su esamais. Arba klientų paieška ir vizitų organizavimas perkami kaip paslauga, kai įmonės pardavimų vadybininkams lieka tik pagrindinis darbas – pardavimai.

52795
130817
52791