2025-09-14 12:30

Kinų „Urban Revivo“ ambicinga tarptautine plėtra ir verslo modeliu primena „Zarą“

E. parduotuvės ekrano nuotr.
E. parduotuvės ekrano nuotr.
Mados verslo ekspertai pastaruoju metu vis dažniau kinų prekės ženklą „Urban Revivo“ lygina su ispanų milžine „Zara“, kartu pripažindami, kad nors ši Azijos greitosios mados prekybininkė gerai pataiko į dizaino naujoves, atrodo įdomi, vis dėl to „Inditex“ grupės „Zara“ yra toli priekyje tiek pagal veiklos mastą ir turimą infrastruktūrą, tiek ir pagal pasaulinį prekės ženklo žinomumą.

Ir nors „Urban Revivo“ auga, priskirti jį prie ryškiųjų lyderių dar anksti. Tačiau svarbu pastebėti, kad „Urban Revivo“ žengia „Zaros“ pramintu keliu – imasi greitos plėtros, bando diktuoti mados tendencijas, turi globalų požiūrį ir stiprią orientaciją į dizainą. Prekės ženklas sparčiai stiprina savo pozicijas Azijoje ir po truputį skinasi kelią į pagrindines Vakarų mados sostines.

Vis dėlto vadinti jį „naująja Zara“ tinka tik kalbant apie ambicijas ir verslo modelį, bet ne apie mastą. „Zara“ vis dar dominuoja pasauliniu mastu, o „Urban Revivo“ išlieka mažesnė, tačiau perspektyvi – ypač jei pavyks išlaikyti plėtros tempą ir strateginį kryptingumą.

52795
130817
52791