Kinų „Urban Revivo“ ambicinga tarptautine plėtra ir verslo modeliu primena „Zarą“

Ir nors „Urban Revivo“ auga, priskirti jį prie ryškiųjų lyderių dar anksti. Tačiau svarbu pastebėti, kad „Urban Revivo“ žengia „Zaros“ pramintu keliu – imasi greitos plėtros, bando diktuoti mados tendencijas, turi globalų požiūrį ir stiprią orientaciją į dizainą. Prekės ženklas sparčiai stiprina savo pozicijas Azijoje ir po truputį skinasi kelią į pagrindines Vakarų mados sostines.
Vis dėlto vadinti jį „naująja Zara“ tinka tik kalbant apie ambicijas ir verslo modelį, bet ne apie mastą. „Zara“ vis dar dominuoja pasauliniu mastu, o „Urban Revivo“ išlieka mažesnė, tačiau perspektyvi – ypač jei pavyks išlaikyti plėtros tempą ir strateginį kryptingumą.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai