2016-05-28 15:49

Pardavimų ABC: marketingo kompleksas 7P

Įmonei pagrindinius tikslus (apyvarta, pelnas, rinkos dalis) įmanoma pasiekti tik patenkinant vartotoją. Todėl svarbu išsiaiškinti, kas gali padėti tenkinti vartotoją ar klientą ir kaip tai galima padaryti. JUDITOS GRIGELYTĖS (VŽ) NUOTR.
Įmonei pagrindinius tikslus (apyvarta, pelnas, rinkos dalis) įmanoma pasiekti tik patenkinant vartotoją. Todėl svarbu išsiaiškinti, kas gali padėti tenkinti vartotoją ar klientą ir kaip tai galima padaryti. JUDITOS GRIGELYTĖS (VŽ) NUOTR.
Pagrindinė įmonės marketingo valdymui reikalingos informacijos dalis yra gaunama iš žmonių, tiesiogiai ar netiesiogiai susijusių su pardavimais. Kasdieniniame darbe priimti tinkamus sprendimus padeda septynių elementų, vadinamųjų 7P, analizė.

Pristatome naują rubrikos „Pardavimai“ subrubriką „Pardavimų ABC“, kurioje nuolat atnaujinsime bendras ir niekada nesenstančias pardavimų temas.

Marketingo kompleksas

52795
130817
52791