Skaitmeninis HR asistentas pastebimai palengvina ne tik didžiųjų įmonių kasdienybę

Personalo valdymo sistema – asistentas „Bond HR“ – buvo sukurta tam, kad padėtų sklandžiau ir paprasčiau sąveikauti organizacijos viduje. Įmonėje nuolat vyksta komunikacija tarp kolegų, administracijos ir darbuotojų, netgi skyrių: mainomasi informacija, derinami tarpusavio grafikai, siunčiami dokumentai susipažinimui bei pasirašymui ir panašiai. Visiems be išimties aktualus ir atostogų administravimas, neretai užimantis daug laiko. Didžiąją dalį šio rutininio darbo yra pajėgus perimti virtualus asistentas „Bond HR“. Platformoje HRasistentas.lt jį nemokamai išbandyti gali visi norintys.
Funkcijų – daug, naudotis – patogu
„Paprastai, kai pradedama dirbti su naujomis sistemomis, reikalingi mokymai. Tuo tarpu atskiro apmokymo, kaip naudotis „Bond HR“, nereikėjo – ji tokia paprasta ir intuityvi. Ir, žinoma, atneša daug patogumo. Yra tekę girdėti darbuotojų komentarus, kad atostogų prašymą užpildyti galima nors ir gulint lovoje“, – kalba Justinas Uba, UAB „Goštauto klinika“ valdančios kliniką „GOK“, direktorius.
Jam antrina ir Irma Kurtinaitytė, biotechnologijų įmonės „Caszyme“ administracijos vadovė. Pasak jos, nors įmonė ir nėra didelė, tačiau įsidiegus virtualų asistentą pastebimai atsirado daugiau laiko kitoms veikloms.
„Galbūt atostogų ir komandiruočių dokumentacija neatimdavo mums tiek daug laiko kaip kitose, didesnėse bendrovėse, tačiau optimizavus minėtus procesus tikrai pajutome naudą. „Bond HR“ sistema suteikia mums galimybę bet kuriuo metu iš bet kurios pasaulio vietos teikti ir patvirtinti atostogų ar komandiruočių prašymus bei prireikus pasitikrinti darbuotojų kalendorių planuojat įmonės veiklas ar svarbius susitikimus. Šios funkcijos labai patogios vartotojams ir tikrai palengvina bendradarbiavimą įmonės viduje“, – kalba I. Kurtinaitytė.
Platforma „Bond HR“ ateina į pagalbą administruojant įvairiausius su įmonės personalu susijusius procesus. Vienas aktualiausių, žinoma, yra atostogų bei laisvadienių valdymas: sistema „žino“, kiek atostogų, mamadienių ir tėvadienių priklauso kiekvienam įmonės darbuotojui, o pateikti bei patvirtinti prašymą galima iš bet kurio pasaulio kampelio.
„Bond HR“ pasitarnauja ir supažindinant darbuotojus su vidaus dokumentais, derinant pamainų ar nuotolinius darbo grafikus ar tvarkant ligonlapius. Visus šiuos neretai ilgo komunikavimo reikalaujančius darbus virtualus padėjėjas paverčia gerokai efektyvesniu skaitmeniniu procesu. Pavyzdžiui, prieš akis turint viso skyriaus arba įmonės darbuotojų atostogų planą bei nuotolinio darbo grafikus, daug lengviau organizuoti bendrus susitikimus. Sąsaja su „Sodra“ įgalina „Bond HR“ greit ir tiksliai gauti apie darbuotojų nedarbingumą, taigi prireikus galima efektyviai perdėlioti jau suplanuotus darbus ir tikslingai reaguoti į numatomą darbuotojų trūkumą.
„Mūsų klinika dažniausiai naudoja „Bond HR“ atostogų prašymams pildyti, peržiūrėti atostogų likučius bei valdyti atostogų grafikus. Kita naudinga funkcija – susipažinimas su dokumentais. Ypač prisijungus naujiems darbuotojams, kuomet yra tikrai ne vienas laukiantis dokumentas ar tvarka, su kuriais reikia susipažinti. Šiuo atveju yra lengva sekti kas peržiūrėjo, o kam dar reikia priminti apie laukiančius dokumentus“, – pabrėžia J. Uba.
Medicinos įstaigai „GOK“ skaitmeninis pagalbininkas labai praverčia ir sudarant gydytojų bei jų padėjėjų darbo grafikus. Sistema automatiškai paskaičiuoja ir darbo atlygį, jei jis valandinis.
Veiksmingas asistentas
I. Kurtinaitytė kalba ir apie „Bond HR“ potencialą – sako neabejojanti, kad ateityje platforma atneš dar daugiau vertės.
„Matome, kokie dar funkcionalumai galėtų papildyti sistemą, ir nuolat bendraujame su „Bond HR“ komanda, dirbančia ties šiuo projektu. Į mūsų pastebėjimus atsižvelgiama, stengiamasi juos įgyvendinti. Tikiu, kad ateityje ši sistema ir toliau bus tobulinama, tad dar labiau atitiks mūsų poreikius“, – sako antrus metus „Bond HR“ naudojančios „Caszyme“ administracijos vadovė.
Pasak Gytenio Stončiaus, „Bond HR“ produkto vadovo, sistemą kurianti komanda aktyviai diegia naujas funkcijas ir patobulinimus, kad skaitmeninis asistentas būtų dar pravartesnis bet kurio verslo kasdienybėje. Jau dabar platforma vartotojus informuoja apie svarbias darbo santykių reguliavimo naujienas, o jas išsamiau pakomentuoja vienos profesionaliausių verslo ginčų advokatų kontoros teisininkai.
„Stengiamės, kad „Bond HR“ nebūtų dar vienas formaliai įdiegtas, bet realiai nedidelį pokytį atnešantis įrankis. Mūsų tikslas kuriant šią sistemą buvo išties palengvinti administracinio, rutininio darbo naštą, sumažinti įmonėje cirkuliuojančių dokumentų šūsnis. Svarbiausias Bondo tikslas – padėti įmonės komandai paprasčiau komunikuoti bei sklandžiai bendradarbiauti įgyvendinant įmonės tikslus ir kuo mažiau savo pastangų skirti procesiniams darbams“, – kalba G. Stončius.
Išbandyti nemokamai „Bond HR“ galite HRasistentas.lt