„Renault“ pikapas „Alaskan“ atkeliauja į Europą
Automobilis turi penkių svirčių galinę važiuoklę, kuri, anot gamintojo, kur kas komfortiškesnė nei daug įprastesnės šiame segmente lingės.
Modelis gali pavežti maždaug 1 t svorio, taip pat patempti 3,5 t svorio krovinį. Į „Alaskan“ kėbulo erdvė – 2,46 kvadratiniai metrai. Galinis bortas, sako gamintoja, gali išlaikyti 500 kg svorį.
Automobilio kabinoje – dvi sėdynių eilės. Gamintoja pasistengė kurdama daug vietos įvairioms smulkmenoms susidėti, o priklausomai nuo pasirinktos versijos, priekinės sėdynės gali būti reguliuojamos elektra, šildomos ir pan.
Po „Alaskan“ variklio gaubtu – 2,3 l darbinio tūrio turbodyzelinis variklis. „Renault“ tikina, kad vidutinės šio variklio degalų sąnaudos – 6,3 l 100 km. Efektyvų darbą užtikrina dvi turbinos: mažesnioji veikia esant nedideliems variklio sūkiams, didesnioji – esant aukštesniems.
Pikapas turi tris skirtingus pavaros režimus: dviejų galinių varančiųjų, visų varančiųjų ir smėlyje ar purvyne itin tinkamą 4LO režimą. Tarp vairuotojui naudingų sistemų: važiavimo įkalnėje asistentas, važiavimo nuokalne pagalbos sistema, aktyvi avarinio stabdymo sistema.
Skelbiama, Lietuvoje „Alaskan“ pradinė kaina sieks maždaug 30.000 Eur.