2017-01-27 12:02

Elektromobiliai gamintojams pelno neneša

Kol kas, įvertinus baterijų ir kitų komponentų kainą, kiekvienas parduotas elektromobilis automobilių gamintojui neša nuostolį, tačiau investuoti į ekologišką transportą apsimoka labiau nei mokėti baudas dėl taršos taisyklių pažeidimų.
KiM KYUNG-Hoono („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.
Kol kas, įvertinus baterijų ir kitų komponentų kainą, kiekvienas parduotas elektromobilis automobilių gamintojui neša nuostolį, tačiau investuoti į ekologišką transportą apsimoka labiau nei mokėti baudas dėl taršos taisyklių pažeidimų. KiM KYUNG-Hoono („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.
Kol kas nė vienas parduotas elektromobilis automobilių gamintojams nėra pelningas, teigia verslo valdymo konsultacijų bendrovė „McKinsey“. Tačiau tendencijos teigiamos: baterijų kaina mažėja, auga pirkėjų skaičius, o didžiausia sėkmė pranašaujama automobilių pramonės senbuviams.

Automobilių gamintojai yra tikri: elektromobilių poreikis ateityje tik augs. Tai išduoda ir dabartiniai elektrinių ir iš tinklo įkraunamų hibridinių modelių pardavimai, kurie, pavyzdžiui, JAV išaugo nuo 6.000 vienetų 2010 m. iki 400.000 vienetų per 2016 m. sausį–rugsėjį. Elektrifikacija išlieka viena svarbiausių keturių pagrindinių automobilių pramonės tendencijų, prie kurių dar priskiriamos tokios kaip junglūs automobiliai, dalijimosi ekonomika ir autonominės transporto priemonės.

Anot „McKinsey“ atlikto tyrimo, augimą prognozuoti galima ir iš automobilių pirkėjų nuotaikų. Pavyzdžiui, 3 iš 10 JAV gyventojų, svarstančių apie naujo automobilio įsigijimą, galvoja apie elektra varomą transporto priemonę. Vokietijoje apie tą patį galvoja 45% visų, norinčių pirkti naują automobilį.

52795
130817
52791