Alternatyvos keliams ir bėgiams ieškantis verslas lipa į baržas
Naujausias VVDK pirkinys – 2023–2024 m. Kauno žiemos uoste pastatyta upinė barža, vienu metu galinti gabenti 1.800 t krovinių. Direkcija skaičiuoja, kad tai prilygsta 25-iems 70 t talpos traukinio vagonams arba 75-iems 24 t krovinio vežti galintiems sunkvežimiams. Barža bus naudojama kroviniams gabenti pagrindiniu Lietuvos vandens keliu E41, vedančiu Nemuno upe ir Kuršių mariomis – Kaunas–Klaipėda.
Iki šiol VVDK kroviniams gabenti naudojo 1.000 t talpos baržas, kurias varė dyzeliniai laivai stūmikai.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai