Stabilesni metai negrąžina į madą rožinių akinių: lieka daug rizikų ir laisvų darbo vietų
Pagal tarptautinių krovinių gabenimo apimtį Lietuva užima 8,6% ES rinkos ir yra trečioje vietoje, nusileisdama tik Ispanijai ir Lenkijai. Tokius Europos Komisijos duomenis pateikiantis Povilas Drižas didžiausias Lietuvos transporto bendroves vienijančios Tarptautinio transporto ir logistikos asociacijos (TTLA) generalinis sekretorius, sako, kad šiam verslui ir toliau netrūksta erdvės augti ir plėstis visuose segmentuose bei įvairiomis kryptimis.
Didžiausi Lietuvos įmonių konkurentai – vežėjai iš Rumunijos, Čekijos, Slovakijos, Vengrijos. Palyginti su jais, Lietuvos verslas yra labiausiai nutolęs nuo ES tarptautinių krovinių rinkos epicentro, tad patiria didesnius kaštus įgyvendindamas „Mobilumo paketo“ reikalavimus dėl vairuotojų darbo ir poilsio režimo, vairuotojų grąžinimo į namus organizavimo ir pan.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai