Populiariausi VŽ transporto ir logistikos straipsniai 2023-iaisiais
10. „TransRussia 2023“ parodos dalyvių sąrašuose – ir lietuviškų įmonių pavadinimai
Pavasarį Rusijoje surengtos parodos „TransRussia 2023“ dalyvių sąrašuose buvo matyti ne vienas lietuviškos įmonės pavadinimas. Kiekvieno pavadinimo atveju tai buvo skirtingos istorijos: ne visos Lietuvoje registruotos įmonės parodoje dalyvavo, kai kurios nė neketino dalyvauti.
Evaldas Kinderis, „Švaros brolių“ ir „Pro Bro Group“ įkūrėjas, VŽ pasakoja apie savo įmonių vykdomą projektą – Lietuvos ribas peržengusį automobilių plovyklų tinklą.
8. Darbdaviai skambina pavojaus varpais: jei taip ir toliau, galima pamiršti investicijas ir plėtrą
Inžinierių trūkumas šalyje gali tapti svarbia priežastimi, stabdančia aukštųjų technologijų pramonės plėtrą. Šios problemos sprendimai tiesiogiai priklauso nuo esamos švietimo sistemos struktūros ir metodų.
7. 10.000 darbuotojų atleidžianti laivybos milžinė: sunkmetis tęsis ilgiau nei tik 2024-aisiais
Vienas iš pasaulinės logistikos lyderių – danų „A.P. Moller-Maersk“ paskelbė matantis užsitęsusį sunkųjį laikotarpį ir dėl to didinanti atleidžiamų darbuotojų skaičių bei mažinanti savo išlaidas.
6 „Girteka Logistics“ pervadinama ir atskiriama nuo grupės
Didžiausios Lietuvoje ir vienos didžiausių Europos transporto grupių pertvarka sulaukė pelnyto dėmesio: savo struktūrą pertvarkanti „Girteka“ paskelbė atskirianti savo buvusią pirminę įmonę, ir dedikuojanti ją darbui Rytų rinkose.
5. Šimtametę transporto bendrovę sustabdė bankrotas
Apie bankrotą paskelbė 1924 m. veiklą pradėjusi JAV dalinių krovinių vežėja „Yellow Corp.“. Pastaruosius metus iš finansinių sunkumų išbristi bandžiusios bendrovės valdžia sako, jog įmonę galutinai parklupdė nesutarimai su profsąjunga. Pastaroji aiškina, kad kitokios baigties nė nebuvo galima tikėtis.
4. Milijardais vertinto JAV logistikos startuolio griūtis: pinigai nenupirko tvarumo
Gaunamas lėšas į rinkos plėtrą investavęs „Convoy“ buvo vertinamas kaip pernelyg didelis bankrotui. Tačiau laikas parodė, kad šis, nepaprastai sėkmingai užaugintas projektas buvo pervertintas ir nesugebėjo suformuoti tvaraus ryšio su klientais.
3. „Integre Trans“ veržiasi diržus, ketina atsikratyti 25% sunkvežimių parko
Viena iš didžiųjų Lietuvos transporto įmonių su dideliu susidomėjimu stebima dėl jos atliekamo drąsaus, kelių transporto sektoriuje precedento neturinčio eksperimento – bandymo skolintis, išleidžiant obligacijų emisiją.
2. „Elinta Motors“ vadovas apie kinų ambicijas: jei Europa nieko nesiims, laukia labai liūdnos dienos
Kaune veikiantis elektros pavaros sistemų gamintojas planuoja augti iki europinės reikšmės pramonės objekto. Laurynas Jokužis, „Elinta Motors“ vadovas, VŽ dėsto savo įžvalgas apie Europos verslo perspektyvas kiniškos konkurencijos kontekste.
1. Nuo „Girtekos“ grupės atskirtos „Everwest“ vadovas: norėčiau pasakyti, kad yra stabiliai blogai
Pavelas Kvetenas, atskirai nuo „Girtekos“ veikiančios, tačiau tiems patiems akcininkams priklausančios „Everwest“ vadovas, savo pirmajame interviu VŽ pasakoja apie praėjusius metus ir artimiausias perspektyvas.