Jei norite toliau klausytis „Verslo žinių“ tinklalaidžių, prašome tapti VŽ premium nariu.
RUBRIKOS NAUJAUSI
2025-11-27 14:09
2025-11-27 07:08
2025-11-27 05:45
2025-11-26 14:27
2025-11-25 10:08
RĖMIMAS
2025-11-24 10:58
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
Vieni kūrena pinigus ir neriasi iš kailio, kad pritraukti turistus, investuotojus. Kiti atsipūtę aiškina kad į Frankfurtą nuskristi per Rygą ar Varšuvą yra viskas OK. Kaimas gonna kaim...
tiesiog skrisk su Lufthansa, gal net kojas galėsi ištiesti lėktuve
Gerai, kad nepasiūlėte atsigulti kokiam private jet. Straipsnis apie pigių skrydžių bendrovę. Jei AirBaltic kainodara dar į tą pusę, tai Luthansa su Ryanair nesigauna lyginti niekaip. Tik iš "valdiškų" pinigų skraidantys gali tokius interviu dalinti. O kai reik iš savų savo šeimyną nuteleportuoti kur pailsėti, dažniausia sėda į mašiną ir baigiasi viskas Baltijos pajūry...
iš Kauno nuimta daugiausiai skrydžių. naujų - 0, naujų vežėjų -0. O svaigo apie terminalo plėtimą- klausimas kam? Jei nėra skrydžių - nebus ir keleivių.
Su mūsų statybos tempais naujas terminalas po 3 metų bus. Per tris metus naujas covid ir naujas karas gali atsitikti, taigi niekas nežinom kaip bus. O tendencija tokia, kad oro keleivių srautai didėja, Vilniaus galimybės jau ribotos, taigi visiškai logiška plėsti Kauną.
Patikslinsiu- ne statybos, o pirkimų tempais. Nes neretu atveju statyba trunka trumpiau :) Kauno terminalo išplėtimo konkursas iš esmės baigtas. Tai grubiai pusantrų metų ir bus tas terminalas.
bet kam terminalas, jei nėra skrydžių? Nėr skrydžių, nėr keliautojų.
jei zmones galetu ipirkti bilietus kitu vezeju, niekas s Ryanair'u neskristu
Būtent.. Kokie kiti vežėjai už bent artimą kainą? Užkalnis?
Ne "pigių skryďžių", o "mažų sanaudų" bendrovės (LCC).