2023-03-23 06:45

Neaugančio pašto paslaugų sektoriaus įmonės didina įkainius ir mažina investicijas

Pašto paslaugas teikiančios įmonės 2022 m. gavo daugiau pajamų iš nedidėjusios rinkos. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Pašto paslaugas teikiančios įmonės 2022 m. gavo daugiau pajamų iš nedidėjusios rinkos. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Pašto rinkos pajamos pernai, palyginti su 2021 m., didėjo 7,6%, iki 257,2 mln. Eur, nors pašto siuntinių skaičius išliko beveik nepakitęs – sudarė apie 45,5 mln. vnt. Vertindamos kintančias aplinkybes, paslaugas teikiančios bendrovės jau mažina paštomatų tinklų plėtros tempą.
  • Tikėtina, kad įkainių augimą ribojo ilgalaikės sutartys su tiekėjais.
  • Lietuvos pašto lyderystę varžo besikeičiantys logistikos maršrutai ir valstybiniai įpareigojimai.
  • Per metus iš veiklos pasitraukė penki paslaugų teikėjai.
  • Paštomatų plėtra tebevykdoma, bet investicijų tempas mažėja.

Pašto sektoriaus metinius duomenis paskelbusi Ryšių reguliavimo tarnyba (RRT) konstatuoja, kad pajamas pernai didžiąja dalimi didino pašto paslaugų kainų augimas.

52795
130817
52791