„cargoGO Logistics“: sėkmės istorija Uzbekistane, 100 milijonų apyvarta bei siekis augti toliau

podcast::Hurluclg
Jis pasakoja, kad 2022 m. logistikos sektoriui teko įveikti didelius iššūkius, o bendrovei „cargoGO Logistics“ pavyko su jais susidoroti priėmus tinkamus sprendimus, kurie, kaip rodo prabėgę metai, pasiteisino.
„2022 m. pasiekėme 100 mln. Eur apyvartą, išaugome iki 1.000 transporto priemonių, atidarėme biurą Taškente (Uzbekistane), persikėlėme į naują biurą Vilniuje“, – vardina O. Švitra.
Tarp didžiausių praėjusių metų iššūkių „cargoGO Logistics“ vadovas mini vairuotojų trūkumą. Prie to prisidėjo ir karas Ukrainoje. Bendrovėje dirbo apie 300 vairuotojų ukrainiečių, kurių daugiau kaip ketvirtadalis, prasidėjus karui, pasitraukė iš darbo. Sprendimas atidaryti atstovybę Taškente pasiteisino – per mėnesį čia įdarbinama apie 30–40 vairuotojų, kurie yra su patirtimi ir iš karto gali dirbti Europoje. Čia jau atidarytas ir transporto vadybininkų padalinys, kurį planuojama plėsti.
Kalbėdamas apie geopolitinę situaciją O. Švitra teigia, kad dėl karo Ukrainoje darbuotojų paiešką tenka plėsti Vidurio Azijos valstybėse. Jis primena, kad „cargoGO“ grupė taip pat jau turi patirties ieškodama vairuotojų Indijoje, Uzbekistane pasiteisinusį verslo modelį planuoja taikyti ir Jungtiniuose Arabų Emyratuose. Per šią šalį planuojama įdarbinti vairuotojų, atvykusių iš aplinkinių Azijos, Afrikos valstybių.
Sprendimas persikelti į naują bei vieną moderniausių biurų „Business Garden“ Vilniuje ir sukurti geresnes sąlygas darbuotojams taip pat pasiteisino – dar labiau sutvirtino bendrovės kultūros filosofiją „Gera dirbti kartu“ bei sudarė sąlygas pritraukti ambicingų specialistų. Beje, jų pritraukimui ir išlaikymui kitąmet bendrovė numato skirti ypač daug dėmesio. Anot O. Švitros, žmonės versle yra svarbiausi, todėl jais nuolat labiausiai rūpinamasi ir ieškoma būdų, kaip juos ir pritraukti, ir išlaikyti.
„cargoGO Logistics“ ir 2023 m. planuoja spartų augimą – transporto priemonių parką papildys 300 naujų vilkikų, todėl bus įdarbinta dar apie 600 vairuotojų, auga ir vadybininkų poreikis. Pasak „cargoGO Logistics“ vykdomojo direktoriaus, tikimasi, kad ir 2023 m. „bus geri, o apyvarta toliau augs“.
Podkaste „cargoGO Logistics“ vykdomasis direktorius taip pat akcentuoja, kad lietuviai vairuotojai yra patys geriausi, o Lietuva, pagal gyventojų ir vilkikų santykį, yra didžiausia logistikos verslo šalis Europoje. Jis taip pat atskleidžia, kokią įtaką logistikos verslui turi ir kitąmet turės įdarbinimo sąlygos Lietuvoje, sankcijos Rusijai ir Baltarusijai, suplanuoti tolesni skaitmenizavimo ir automatizavimo diegimai bendrovėje bei kiti sprendimai, kuriais siekiama plėsti klientų bazę ir diversifikuoti verslą, gerinti paslaugų kokybę bei efektyvinti veiklą.