2022-05-11 08:45

Pernai augusi e. prekyba įkaitino konkurenciją tarp siuntų bendrovių

Siuntų terminalas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Siuntų terminalas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Nors dėl karo Ukrainoje kovo mėnesį pasijuto srautų sulėtėjimas, siuntų bendrovės vis dar džiaugiasi pandemijos sukeltu e. prekybos spurtu. Todėl pernai investavusios į plėtrą, šiemet nežada sustoti.
  • Siuntų bendrovės vis dar jaučia pandemijos nulemtą siuntų ir pajamų augimą.
  • „Itella Logistics“ planuoja aktyviau veikti Lietuvoje, taip čia didindama konkurenciją.
  • „Omniva“ ir „Venipak“ toliau investuos į plėtrą užsienyje.
  • Lenktynės paštomatų plėtroje tęsiasi.

Per pandemiją susiformavęs įprotis pirkti internetu 2021 m. ir toliau generavo didėjančius siuntų srautus ir pajamas. VŽ kalbintos siuntų bendrovės tikisi, kad tokia pati tendencija išliks ir šiemet, nepaisant sulėtėjimo pirmąjį ketvirtį. Tačiau taip pat nurodo suprantančios, kad visoms bendrovėms investuojant į plėtrą teks aršiau tarpusavyje pakovoti dėl klientų.

52795
130817
52791