2022-02-22 16:49

„Girteka“ padvigubino puspriekabių gabenimą geležinkeliais, į intermodalumą investuoja ir kiti

Kauno intermodalinis terminalas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Kauno intermodalinis terminalas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Įprastai keliais transportuojanti bendrovė „Girteka Logistics“ pernai padvigubino krovinių kiekį, vežamą bėgiais. Planuoja didinti ir toliau. Nors dar ir susiduriama su problemomis, ekspertai sako, kad transporto sektoriaus ateitis – intermodalinė krovinių vežimo sistema, nes tai ekologiškiau ir mažina vairuotojų trūkumo problemą.
  • Ekspertai prognozuoja, kad ateitis priklauso intermodaliniam krovinių pervežimui.
  • Kol kas infrastruktūra patogi vežti tik sunkius, negendančius krovinius ilgais atstumais.
  • Aktyvesnei plėtrai, dar reikia užsitikrinti klientų pasitikėjimą.

Pernai bendrovės „Girteka Logistics“ krovinių vežimo geležinkeliais padalinio veikla išaugo. Bendrovė praneša, kad geležinkelio bėgiais pervežė daugiau kaip 16.100 pilnai pakrautų puspriekabių. Palyginti su 2020 m., bendrovės vežtų puspriekabių skaičius padvigubėjo.

52795
130817
52791