Išsprendė vežėjų paieškos problemą: įmonės skaičiuoja sutaupytą laiką

Reklama publikuota: 2020-08-27
svg svg

Vežėjų paieška dažnai įmonei yra itin daug laiko ir finansinių sąnaudų reikalaujantis procesas,  tačiau didžiulis skirtingais kanalais gaunamas informacijos srautas kai kuriais atvejais vis vien pasibaigia neįvykdytais užsakymais ir klaidomis. Šią problemą sprendžiantis inovatyvus logistikos valdymo įrankis „Freidesk“ leidžia įmonėms priimti svarbius veiklos optimizavimo sprendimus bei planuoti ateities biudžetus.

Daugiau nei 20 metų patirties rinkoje turintys „Freidesk“ komandos nariai nusprendė sukurti inovatyvų logistikos valdymo įrankį pastebėję, kiek daug laiko įvairią produkciją gaminančios įmonės ir vežėjai praranda dėl rankinio informacijos įvedimo, nuolatinės komunikacijos telefonu bei popierinių dokumentų administravimo.

Anot „Freidesk“ produkto vadovės Loretos Žukauskaitės, akivaizdu, kad toks sprendimas įmonėms buvo reikalingas – pusantrų metų sėkmingai vystoma sistema nuo pat įkūrimo kiekvieną mėnesį didina savo klientų bazę, o apyvarta kas mėnesį vidutiniškai paauga po 50 proc.

„Krovinių pervežimo derinimo procesas neretai labai apsunkindavo darbus ir reikalaudavo milžiniškų laiko sąnaudų abiem pusėms – tiek vežėjams, tiek produkcijos tiekėjams. Esame apskaičiavę, kad vidutiniškai vieno krovinio valdymas rankiniu būdu trunka apie 60 min., o „Freidesk“ platformoje tai galima padaryti per mažiau nei 10 min. Pervežant 10 krovinių per savaitę, yra sutaupomos 8 darbo valandos, per mėnesį – net 32. Mūsų manymu, šis laikas kur kas efektyviau galėtų būti panaudotas sėkmingai verslo plėtrai ir pelno didinimui“, – tikina L. Žukauskaitė.

nuotrauka::1

Padėjo suvaldyti išaugusius srautus

Daugiau nei pusmetį „Freidesk“ sistema besinaudojančių „Birštono mineralinių vandenų“ direktoriaus pavaduotoja Viktorija Rukštelė tvirtina, kad apie logistikos įrankio poreikį privertė susimąstyti sunkiai valdomi užsakymų srautai ir sudėtingos transporto paieškos.

„Didėjant užsakymų apimtims užsienyje, teko dažniau ieškoti vežėjų. Su jais bendravome įvairiais būdais: el. paštu, skambučiais, žinutėmis. Informacijos srautas taip išaugo, jog galiausiai jį jau sunkiai valdėme, procese atsirasdavo klaidų, kartais, pasimetus informacijai, net praleisdavome užsakymus, ar, pradėję bendrauti su vežėjais, iki galo nesusitardavome. Dėl šios priežasties pradėjome ieškoti sistemos, kuri apjungtų vežėjų paiešką ir bendravimą su jais, leistų nuolat sekti užsakymo būseną ir lengvai valdyti procesą“, – pasakoja V. Rukštelė.

Anot pašnekovės, pradėjus naudotis inovatyviu logistikos valdymo įrankiu, ženkliai pasikeitė darbų tvarka: atsiradus produkcijos užsakymui, darbuotojai ne skambina atsitiktiniams vežėjams, o įveda informaciją į sistemą ir netrukus gauna daugybę vežėjų pasiūlymų su kainomis,  pasirenka tinkamiausią variantą ir sutaupo labai daug laiko.

„Anksčiau mūsų įmonėje vežėjų paieška buvo atskiras vieno specialisto darbas. Dabar tai tapo papildoma užduotimi, kuria dalijasi keli mūsų darbuotojai, tad akivaizdu, kad kasdien sutaupome nemažai darbo laiko. Be to, kas mėnesį siunčiamos ataskaitos leidžia vadovybei patogiai stebėti, kiek produkcijos yra išvežama, kokie vežėjai ir kainos yra parenkami darbuotojų“, – pažymi  „Birštono mineralinių vandenų“ atstovė ir priduria, kad sistemos kūrėjai atsižvelgia į įmonės darbuotojų pastebėjimus ir lanksčiai įgyvendina pasiūlymus.

Įvertino supaprastintą procesą

Pasak „Freidesk“ produkto vadovės L. Žukauskaitės, per itin trumpą laiką sulaukti didžiulio verslo susidomėjimo šia sistema padėjo jos paprastumas. Platformoje Baltijos šalių gamintojai bei prekybininkai registruoja savo krovinius – užsakymus, o juos matyti ir pervežimo paslaugos pasiūlymą pateikti gali tik patikrinti bei patikimi vežėjai. Užsakovas iš visų pateiktų pasiūlymų renkasi jam priimtiniausią, jo užsakymas vidutiniškai yra patvirtinamas per valandą.

„Užsakovams nebereikia susisiekti su eile skirtingų vežėjų ir gauti kainos pasiūlymus telefonu, visa tai įvyksta automatiškai. Patvirtinus užsakymą, klientas gali matyti visą pervežimo informaciją, tikslius atvykimo laikus. Sėkmingai įvykdžius užsakymą, išrašomos automatinės sąskaitos ir siunčiamos tiesiai į kliento buhalterijos skyrių. Procesas sudėliotas taip, kad tiek užsakovai, tiek vežėjai maksimaliai taupytų laiką ir, naudodamiesi mūsų platforma, galėtų plėsti savo verslą“, – tikina L. Žukauskaitė.

nuotrauka::2

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose

Tema „Logistika“

Gauk nemokamą TRANSPORTO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Klaipėdos jūrų uosto direkcija taps akcine bendrove 1

Klaipėdos jūrų uosto direkcija 2023 m. iš valstybės įmonės taps akcine bendrove, kurios 100% akcijų valdys...

Logistika
2021.06.30
Lietuvos paslaugų eksportas smuko mažiau nei importas

Lietuvos paslaugų eksportas šių metų pirmąjį ketvirtį buvo 2,8 mlrd. Eur – 1,4% mažiau nei prieš metus.

Paslaugos
2021.06.30
„Eugestos“ ir „Forto“ valdytoja labiau augo kaimynių rinkose Premium

Bendrovės „KS investicija“, „Eugestos“ ir „Forto“ restoranų valdytojos, įmonių pajamos praėjusiais metais...

Prekyba
2021.06.30
Siuntų gabentojai prognozuoja nemalonius naujų Muitinės sistemų siurprizus 7

Liepos 1 d. įsigaliojant naujoms siuntų iš trečiųjų šalių taisyklėms, Skubių siuntų gabentojų asociacija...

Logistika
2021.06.30
„Modus Group“ pasiūlė naują automobilio naudojimo sprendimą 2

Mobilumo sprendimų platformą „CityBee“ valdanti grupė pateikė alternatyvą lizingo ar ilgalaikės nuomos...

Logistika
2021.06.30
Kinijos pavėžėjimo paslaugų milžinė „Didi“ surengė 4,4 mlrd. USD dydžio IPO  

Kinijos „Didi Global“ – didžiausios šalies internetinės taksi užsakymo paslaugos operatorė – Niujorko...

Rinkos
2021.06.30
Dviejų greičių Europa: Lietuvos elektromobilių infrastruktūra – tarp blogiausių ES Premium 14

Beveik trys ketvirtadaliai Europos elektromobilių įkrovimo infrastruktūros sukoncentruota trijose šalyse,...

Logistika
2021.06.30
Konteinerių krovos terminalo Estijos Mugos uoste pajėgumas didinamas 4 kartus

Vokietijos logistikos holdingo „Hamburger Hafen und Logistik“ antrinė įmonė Estijoje „HHLA TK Estonia“...

Logistika
2021.06.30
Brangstanti logistika verčia ieškoti alternatyvų Kinijos prekėms Premium

Po daugybės pokyčių ir incidentų tradiciškai žemais įkainiais paremta jūrų logistika pamažu praranda mažos...

Logistika
2021.06.30
Pasiūlę vokiečiams likti namie, augo keturgubai Premium

Kai maža įmonė imasi naujos veiklos – atsargiai ir su kirbančiu nerimu, ji gali tapti sunkiu balastu, kai...

Gazelė
2021.06.30
Pavežėjams – nulis promilių

Pavėžėjams bus taikoma tokia pat blaivumo norma, kaip ir taksi vairuotojams – jie bus laikomi neblaiviais,...

Logistika
2021.06.29
Patikėjo atsigavimu: „United Airlines“ užsakė 200 „Boeing“ ir 70 „Airbus“ orlaivių

Antra pagal dydį JAV oro bendrovė „United Airlines“ antradienį paskelbė apie didžiulį „Boeing“ ir „Airbus“...

Logistika
2021.06.29
Ministerija siūlo mažinti ieškinio dėl Mobilumo paketo apimtį

Lietuvos Socialinės apsaugos ir darbo ministerija siūlo atsisakyti dalies Lietuvos ieškinio Europos Sąjungos...

Logistika
2021.06.29
ICAO tyrimas dėl Minske nutupdyto lėktuvo pratęstas iki rugsėjo

Tarptautinės civilinės aviacijos organizacija (ICAO) tyrimas dėl Minske nutupdyto „Ryanair“ lėktuvo pratęstas...

Verslo aplinka
2021.06.29
Apeliacinis teismas dar kartą: „Air Baltic“ neturi mokėti „FlyLAL“ 1

Bankrutavusi skrydžių bendrovė „FlyLAL-Lithuanian Airlines“ („FlyLAL“) neatgaus daugiau nei 16 mln. Eur iš...

Logistika
2021.06.28
„Adampolis“ atsitiesė po pandemijos ir skaičiuoja naujus rekordus  Premium

Įgaliotasis „MAN Truck and Bus AG“ atstovas Lietuvoje praėjusiais metais daugiau nei dešimtadaliu mažino savo...

Logistika
2021.06.28
„ME investicija“ investavo į JAV logistikos startuolį 

Lietuviška bendrovė investavo į logistikos technologijų startuolį „project44“, kurio paslaugomis naudojasi...

Logistika
2021.06.28
RRT: pašto sektoriaus pajamos per metus augo 56% iki 70 mln. Eur

Bendrosios pašto sektoriaus pajamos šių metų pirmąjį ketvirtį siekė 69,98 mln. Eur – 55,9% daugiau nei tuo...

Paslaugos
2021.06.28
„Scania Lietuva“ šiemet prognozuoja pardavimų augimą

Švedijos sunkvežimių ir autobusų gamintojos „Scania“ atstovė Lietuvoje „Scania Lietuva“ šiais metais numato...

Logistika
2021.06.28
„Volkswagen“ planuoja Europoje nebeprekiauti automobiliais su vidaus degimo varikliais 7

Vokietijos automobilių gamybos kompanija „Volkswagen“ sekmadienį pranešė planuojanti tarp 2033 ir 2035 metų...

Automobiliai
2021.06.27

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku