Išsprendė vežėjų paieškos problemą: įmonės skaičiuoja sutaupytą laiką

    Reklama publikuota: 2020-08-27
    svg svg

    Vežėjų paieška dažnai įmonei yra itin daug laiko ir finansinių sąnaudų reikalaujantis procesas,  tačiau didžiulis skirtingais kanalais gaunamas informacijos srautas kai kuriais atvejais vis vien pasibaigia neįvykdytais užsakymais ir klaidomis. Šią problemą sprendžiantis inovatyvus logistikos valdymo įrankis „Freidesk“ leidžia įmonėms priimti svarbius veiklos optimizavimo sprendimus bei planuoti ateities biudžetus.

    Daugiau nei 20 metų patirties rinkoje turintys „Freidesk“ komandos nariai nusprendė sukurti inovatyvų logistikos valdymo įrankį pastebėję, kiek daug laiko įvairią produkciją gaminančios įmonės ir vežėjai praranda dėl rankinio informacijos įvedimo, nuolatinės komunikacijos telefonu bei popierinių dokumentų administravimo.

    Anot „Freidesk“ produkto vadovės Loretos Žukauskaitės, akivaizdu, kad toks sprendimas įmonėms buvo reikalingas – pusantrų metų sėkmingai vystoma sistema nuo pat įkūrimo kiekvieną mėnesį didina savo klientų bazę, o apyvarta kas mėnesį vidutiniškai paauga po 50 proc.

    „Krovinių pervežimo derinimo procesas neretai labai apsunkindavo darbus ir reikalaudavo milžiniškų laiko sąnaudų abiem pusėms – tiek vežėjams, tiek produkcijos tiekėjams. Esame apskaičiavę, kad vidutiniškai vieno krovinio valdymas rankiniu būdu trunka apie 60 min., o „Freidesk“ platformoje tai galima padaryti per mažiau nei 10 min. Pervežant 10 krovinių per savaitę, yra sutaupomos 8 darbo valandos, per mėnesį – net 32. Mūsų manymu, šis laikas kur kas efektyviau galėtų būti panaudotas sėkmingai verslo plėtrai ir pelno didinimui“, – tikina L. Žukauskaitė.

    Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













    Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



     

    nuotrauka::1

    Padėjo suvaldyti išaugusius srautus

    Daugiau nei pusmetį „Freidesk“ sistema besinaudojančių „Birštono mineralinių vandenų“ direktoriaus pavaduotoja Viktorija Rukštelė tvirtina, kad apie logistikos įrankio poreikį privertė susimąstyti sunkiai valdomi užsakymų srautai ir sudėtingos transporto paieškos.

    „Didėjant užsakymų apimtims užsienyje, teko dažniau ieškoti vežėjų. Su jais bendravome įvairiais būdais: el. paštu, skambučiais, žinutėmis. Informacijos srautas taip išaugo, jog galiausiai jį jau sunkiai valdėme, procese atsirasdavo klaidų, kartais, pasimetus informacijai, net praleisdavome užsakymus, ar, pradėję bendrauti su vežėjais, iki galo nesusitardavome. Dėl šios priežasties pradėjome ieškoti sistemos, kuri apjungtų vežėjų paiešką ir bendravimą su jais, leistų nuolat sekti užsakymo būseną ir lengvai valdyti procesą“, – pasakoja V. Rukštelė.

    Anot pašnekovės, pradėjus naudotis inovatyviu logistikos valdymo įrankiu, ženkliai pasikeitė darbų tvarka: atsiradus produkcijos užsakymui, darbuotojai ne skambina atsitiktiniams vežėjams, o įveda informaciją į sistemą ir netrukus gauna daugybę vežėjų pasiūlymų su kainomis,  pasirenka tinkamiausią variantą ir sutaupo labai daug laiko.

    „Anksčiau mūsų įmonėje vežėjų paieška buvo atskiras vieno specialisto darbas. Dabar tai tapo papildoma užduotimi, kuria dalijasi keli mūsų darbuotojai, tad akivaizdu, kad kasdien sutaupome nemažai darbo laiko. Be to, kas mėnesį siunčiamos ataskaitos leidžia vadovybei patogiai stebėti, kiek produkcijos yra išvežama, kokie vežėjai ir kainos yra parenkami darbuotojų“, – pažymi  „Birštono mineralinių vandenų“ atstovė ir priduria, kad sistemos kūrėjai atsižvelgia į įmonės darbuotojų pastebėjimus ir lanksčiai įgyvendina pasiūlymus.

    Įvertino supaprastintą procesą

    Pasak „Freidesk“ produkto vadovės L. Žukauskaitės, per itin trumpą laiką sulaukti didžiulio verslo susidomėjimo šia sistema padėjo jos paprastumas. Platformoje Baltijos šalių gamintojai bei prekybininkai registruoja savo krovinius – užsakymus, o juos matyti ir pervežimo paslaugos pasiūlymą pateikti gali tik patikrinti bei patikimi vežėjai. Užsakovas iš visų pateiktų pasiūlymų renkasi jam priimtiniausią, jo užsakymas vidutiniškai yra patvirtinamas per valandą.

    „Užsakovams nebereikia susisiekti su eile skirtingų vežėjų ir gauti kainos pasiūlymus telefonu, visa tai įvyksta automatiškai. Patvirtinus užsakymą, klientas gali matyti visą pervežimo informaciją, tikslius atvykimo laikus. Sėkmingai įvykdžius užsakymą, išrašomos automatinės sąskaitos ir siunčiamos tiesiai į kliento buhalterijos skyrių. Procesas sudėliotas taip, kad tiek užsakovai, tiek vežėjai maksimaliai taupytų laiką ir, naudodamiesi mūsų platforma, galėtų plėsti savo verslą“, – tikina L. Žukauskaitė.

    nuotrauka::2

    Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

    Tema „Logistika“
    Tolimasis susisiekimas autobusais pradeda veikti naujomis sąlygomis

    Šeštadienį įsigalioja Kelių transporto kodekso pataisos, kuriomis siekiama pertvarkyti tolimojo susisiekimo...

    Logistika
    2023.07.01
    Italija užblokavo Kinijos galimybes perimti šalies padangų milžinės kontrolę

    Italija ėmėsi veiksmų, kad užkirstų kelią Kinijos valstybinei įmonei perimti padangų gamybos milžinės...

    Verslo aplinka
    2023.07.01
    Nuo liepos mėnesio įsigalioja reikalavimas turėti naujos komplektacijos vaistinėlių 4

    Ilgai atidėliota tvarka reikalaus papildyti esamas, po 2019 m. pirktas vaistinėles arba įsigyti naujas.

    Logistika
    2023.07.01
    Ariogaloje išsiliejus naftos produktams, Raseinių rajone paskelbta ekstremalioji situacija

    Pranešama, kad ekologinė nelaimė nutiko, į gruntą patekus iš vienos talpyklos išsiliejusiam kurui.

    Verslo aplinka
    2023.07.01
    Ženevos oro uoste darbuotojų streikas baigėsi

    Ženevos oro uoste penktadienį darbuotojų streikas kelioms valandoms paralyžiavo skrydžius, prasidedant...

    Logistika
    2023.06.30
    M. Skuodis žada, kad visi Kėdainių tiltai bus sutvarkyti per dvejus–trejus metus 4

    Kėdainiuose penktadienį atidarius eismą Vilainių tiltu, susisiekimo ministras Marius Skuodis žada, kad visi...

    Verslo aplinka
    2023.06.30
    M. Skuodis: „Via Baltica“ iki Latvijos sienos bus keturių eismo juostų kelias 7

    Marius Skuodis, susisiekimo ministras, sako, kad magistralinio kelio „Via Baltica“ ruožas nuo Kauno iki...

    Logistika
    2023.06.30
    „Klaipėdos nafta“ tapo dar vieno SkGD terminalo Vokietijoje operatore 4

    AB „Klaipėdos nafta“ (KN) pradeda teikti Elbehafeno SkGD terminalo Brunsbiutelyje, Vokietijos šiaurėje,...

    Energetika
    2023.06.30
    Birželį pradėti ir baigti NT projektai Premium

    Birželį sostinėje pradėtos verslo centro, prekybinių sandėlių, daugiabučių, būstų nuomai statybos, Kauno...

    Statyba ir NT
    2023.06.30
    Klaipėdoje imamasi naujo „Porsche“ centro statybų

    Antrasis įgalioto atstovo centras Lietuvoje kainuos 4 mln. Eur, pradės veikti 2024 m. pirmąjį ketvirtį.

    Automobiliai
    2023.06.29
    Naujas „Volkswagen Tiguan“ treniruojasi serijinei gamybai Premium

    Trečiosios kartos modelį bandantis Vokietijos koncernas paskelbė pirmąsias skaitmeniniu kamufliažu...

    Automobiliai
    2023.06.29
    A. Lukašenka nurodė pavaldiniams persėsti į kiniškus automobilius

    Baltarusijos autoritarinis prezidentas Aliaksandras Lukašenka nurodė pavaldiniams pradėti naudotis...

    Logistika
    2023.06.29
    E. Kerza baigia darbą LTG, karjerą tęs rizikos kapitalo fonduose gynybai ir saugumui 1

    „Lietuvos geležinkelių“ (LTG) verslo atsparumo direktorius Edvinas Kerza baigia darbą bendrovėje. Jį pakeis...

    Vadyba
    2023.06.29
    STT: esama tvarka kelia rizikų, kad „Regitros“ egzamino rezultatai gali būti sutarti

    Specialiųjų tyrimų tarnyba (STT) įspėja, kad dėl nepakankamo teisinio reguliavimo egzistuoja rizikos dėl iš...

    Logistika
    2023.06.29
    Neringos taryboje bus svarstoma naikinti rinkliavos lengvatą autobusams

    Priėmus sprendimą, vietiniai gyventojai bei juridiniai asmenys, turintys Neringoje registruotą buveinę,...

    Logistika
    2023.06.29
    Vokietija siekia dvigubinamais kelių mokesčiais apkrauti dyzelinį transportą, verslas nori alternatyvų Premium 1

    Stipriausia Europos ekonomika ir didžiausia Lietuvos transporto eksporto paslaugų rinka ruošiasi kelių...

    Logistika
    2023.06.29
    Darbuotojų poreikius atliepiantis naudų krepšelis – reikšminga įtaka juos pritraukiant ir išlaikant Verslo tribūna 1

    Papildomos naudos – svarbi motyvacinė priemonė, kuri kartais lemia net apsisprendimą likti darbe ar priimti...

    Logistika 2024
    2023.06.29
    Keturgubai sumažėjęs oro balionų skrydžių Vilniuje skaičius siejamas su naujos tvarkos reikalavimais 1

    Naujas reglamentas oreivių veiklą riboja techninėmis spragomis, kurias Susisiekimo ministerija žada lopyti...

    Logistika
    2023.06.28
    Vyriausybė leido vykdyti žemės paėmimą „Rail Baltica“ statyboms

    Vyriausybė trečiadienį patvirtino europinės vėžės geležinkelio „Rail Baltica“ infrastruktūros priežiūros depų...

    Verslo aplinka
    2023.06.28
    Iš Lietuvos per Rusiją ir Baltarusiją bus draudžiama išvežti kai kurias dvigubos paskirties prekes

    Vyriausybė apribojo 57-ių prekių grupių vežimą – sąraše daugiausiai yra gaminiai su mikroelektronikos ir...

    Logistika
    2023.06.28

    Verslo žinių pasiūlymai