2020-03-04 01:01

Į Europos juodąjį sąrašą stumia ir savos nuodėmės, ir konkurentų pastangos

Lietuvių vežėjai vis dažniau atsiduria užsienio pareigūnų akiratyje, o kai kurie ekspertai prognozuoja, kad patikrinimų tik daugės. „Sipos“ / „Scanpix“ nuotr.
Lietuvių vežėjai vis dažniau atsiduria užsienio pareigūnų akiratyje, o kai kurie ekspertai prognozuoja, kad patikrinimų tik daugės. „Sipos“ / „Scanpix“ nuotr.
Rinkos dalį Vakaruose toliau didinantys Lietuvos ir kitų Rytų Europos šalių vežėjai pastaruoju metu vis dažniau atsiduria užsienio institucijų ir žiniasklaidos dėmesio centre. Verslininkai teigia, kad mūsų šalies įmonės dėmesio susilaukia dėl savo dydžio ir paaštrėjusios konkurencijos dėl krovinių ir darbuotojų. Tačiau pripažįstama, kad pažeidimų taip pat esama.

Vasario pabaigoje Belgijos policijos pareigūnai sulaikė 13 tuščių, bendrovei „Arijus“ priklausančių vilkikų su puspriekabėmis. Ši informacija tapo eiline pastarojo mėnesio mūsų transporto sektoriaus naujiena.

Taip pat vasarį Norvegijos kelių administracija paskelbė, kad ketina atimti veiklos licencijas iš bendrovės „Vlantana Norge“, Nyderlandų darbo inspekcija skyrė 89.000 Eur baudą įmonei „Vytauto paslaugos“, o Vokietijos televizija ZDF ėmė nagrinėti bendrovėje „Girteka Logistics“ vairuotojams mokamus atlyginimus, nors iš esmės nepaskelbė nieko, kas prieštarautų Lietuvos teisės aktams.

52795
130817
52791