Geležinkelio ruože Kaišiadorys-Radviliškis panaikins „butelio kakliuką“
Susisiekimo ministerija skelbia, kad šiuo projektu siekiama padidinti geležinkelio atkarpos Kaišiadorys–Radviliškis pralaidumą, eliminuojant intensyviausio Lietuvoje tarptautinio krovinių vežimo koridoriaus silpniausią grandį.
Tarpstotyje Livintai–Gaižiūnai planuojama rekonstruoti kiek daugiau nei 13,3 km esamo 1.520 mm pločio vėžės geležinkelio kelio. Projekte taip pat numatyta įrengti 10,8 km ilgio visiškai naują 1.520 mm pločio vėžės antrąjį geležinkelio kelią.
Tuo pačiu bus atnaujinama ir aplink esanti infrastruktūra, rekonstruoti kelio statiniai bei inžineriniai tinklai, įrengtos signalizacijos, ryšių ir elektros tiekimo sistemos, triukšmą slopinančios sienelės, bus įrengiami aptvėrimai nuo laukinių gyvūnų.
Livintai–Gaižiūnai yra vienkelis geležinkelio kelias, ruožo ilgis 11,85 km. Ruožas yra vienas ilgiausių geležinkelio vienkelių, ribojantis traukinių pralaidumą ruože Kaišiadorys–Radviliškis.