2019-12-03 16:30

„Bolt“ ir „CityBee“ dvikova naujoje rinkoje: skaičiai ir planai

Praėjusią vasarą Lietuvoje naują elektrinių paspirtukų nuomos rinką atvėrė du operatoriai: vietinis „CityBee“ ir Estijos platforma „Bolt“. Lino Butkaus (VŽ) nuotr.
Praėjusią vasarą Lietuvoje naują elektrinių paspirtukų nuomos rinką atvėrė du operatoriai: vietinis „CityBee“ ir Estijos platforma „Bolt“. Lino Butkaus (VŽ) nuotr.
Vilniuje praėjusį pavasarį pradėtos siūlyti paspirtukų dalijimosi paslaugos teikėjai deklaruoja ją buvus sėkminga. Nors nė vienas operatorius iš dviejų nepateikia savo veiklos rezultatų piniginėje išraiškoje, VŽ palygino abiejų operatorių veiklos rezultatus, suskaičiuodama apytiksles išvestines pajamas. VŽ rašė, kad metų pradžioje surengtoje konferencijoje šią paslaugą ketino teikti net 5 operatoriai, tačiau iš jų tai padarė tik vienas – balandžio 2 d. su 500 paspirtukų startavo lietuviško kapitalo platforma „CityBee“. Šis operatorius pirmojo (ir kol kas vienintelio) konkurento sulaukė gerokai vėliau – tai buvo Estijos vienaragis „Bolt“, liepos 26 d. pradėjęs veiklą su 300 paspirtukų.
  • Abu operatoriai tvirtina basidžiaugiantys pirmojo sezono rezultatais
  • Patraukli alternatyva automobilių dalijimosi paslaugai
  • „CityBee“ įsitvirtino lyderio pozicijoje
  • Apie paslaugos teikimą žiemą negalvoja, o pavasarį žada naujienų

Dviejų žaidėjų rinka

Rugpjūčio pradžioje „Bolt“ žengė naują žingsnį ir elektrinius paspirtukus pasiūlė Kaune. Lukas Yla, „CityBee“ vadovas, dar liepos pabaigoje VŽ tvirtino dėl Kaune intensyviai vykdomo infrastruktūros remonto šiais metais neplanuojantis paspirtukų plėtros į antrąjį didžiausią Lietuvos miestą. Tačiau, praėjus vos pusdieniui po „Bolt“ paskelbtos veiklos pradžios Kaune, „CityBee“ paskelbė padariusi tą patį. Dar po trijų dienų pastarosios platformos paspirtukai atsirado ir Klaipėdoje.

52795
130817
52791