Didieji vežėjai susijungė į naują asociaciją
„Asociacijos tikslas – atstovauti visų Lietuvos vežėjų interesams geopolitiniame kontekste, siekiant kryptingos reprezentacijos priimant sprendimus, formuojant ir vykdant susisiekimo politiką nacionaliniu, regioniniu ir tarptautiniu lygiu, vykdyti lobistinę veiklą, siekiant gerinti Lietuvos vežėjų statusą“, – teigiama naujojo aljanso pranešime.
Asociacijos vadovu tapo Tomas Jurgelevičius, įmonės „Hegelmann Transporte Litauen“ direktorius. Pasak jo, poreikis turėti tarptautines krovinių transporto ir logistikos įmones vienijančią asociaciją kilo dėl specifinių šių įmonių interesų ir poreikių Lietuvoje, Europoje ir visame pasaulyje.
Subūrė specifiniai poreikiai
„Mobilumo paketas – tik viena iš temų, kur reikia kryptingai tęsti pradėtus darbus, rūpinantis vairuotojų darbo sąlygomis ir vienodų verslo sąlygų, galimybių užtikrinimu skirtingose šalyse. Tema bus aktuali ir plėtosis dar ilgai, tad tarptautinio krovinių transporto ir logistikos įmonėms iš Lietuvos reikia turėti jos interesams nuosekliai atstovaujančią organizaciją. Aljansas spręs ir kitus išskirtinai joms aktualius klausimus, pavyzdžiui, užsieniečių įdarbinimo, kvotų užsieniečiams įvedimo ir kitus klausimus. Europos ir pasaulio ekonomikos kaitos tempai – milžiniški. Sieksime maksimaliai sušvelninti galimas neigiamas pokyčių pasekmes Lietuvos įmonėms ir visai šalies ekonomikai“, – sako p. Jurgelevičius.
Jis VŽ teigia, kad, pavyzdžiui, asociacija „Linava“ vienija vežėjus apskritai – apie 900 Lietuvos įmonių: keleivių vežėjus, nacionalinius (vietinius) vežėjus, kurjerius, geležinkelius ir kt.
„Natūralu, kad didžiosios, tarptautinius klientus aptarnaujančios, taigi savo veiklą ne tik Lietuvoje, bet ir už jos ribų vykdančios įmonės, turi specifinių interesų, kuriems ginti ir atstovauti ir buvo įsteigta asociacija Tarptautinis transporto ir logistikos įmonių aljansas“, – teigia p. Jurgelevičius.
Tarptautinio transporto ir logistikos aljanso narės – įmonės „Hoptransa“, „Girteka Logistics“, „Vlantana“, „Hegelmann Transporte“, „Telmento transportas“, „Transtira“, „Luckaus transportas“, „Finėjas“, „Transimeksa“, A. Griciaus transporto įmonė, „Agrologistika“, „Baltic Transline“, „Transporto vystymo grupė“, „Kūbas“, „Lekpas“, „Manvesta“ ir „Transgesta“.
Susirinkimo metu taip pat išrinkta asociacijos valdyba, kurią sudaro: Algimantas Šniepis („Vlantana“), Donatas Načajus („Girteka Logistics“), Tomas Jurgelevičius („Hegelmann Transporte“), Agnė Margevičiūtė („Hoptransa“) ir Donaldas Bleifertas („Transtira“).
Anot p. Jurgelevičiaus, aljanso narėmis gali tapti visos transporto įmonės iš Lietuvos, kurios užsiima tarptautinių krovinių pervežimu ir jų vykdoma veikla neapsiriboja nacionaliniu lygiu bei turi panašų poreikį atstovauti jų interesams tarptautiniu mastu.
„Pagal patvirtintus asociacijos nuostatus, asociacijos nariais gali tapti ir būti geros reputacijos juridiniai asmenys, kurie turi galiojančią tarptautinio vežėjo licenciją, pateikę valdybai prašymą įstoti į asociaciją, įsipareigoję laikytis įstatų reikalavimų ir sumokėję nustatyto dydžio stojamąjį mokestį“, – VŽ aiškina Tarptautinio transporto ir logistikos aljanso vadovas.